Het werkelijk aanpakken.quote:Op zondag 31 december 2017 00:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
Illegaal vuurwerk nog illegaler maken ofzo?
Houtkachel, tuinkachel, bbq, scooters...quote:Op zondag 31 december 2017 00:36 schreef john2406 het volgende:
[..]
Jep roken ook maar die zijn er nog niet echt vanaf!
Niet verboden.quote:Op zondag 31 december 2017 00:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
Houtkachel, tuinkachel, bbq, scooters...
Maar dat wat er wel is moet doorpakken. Dat maakt een verschil. Een tik op de vingers of 1000 euro boete.quote:Op zondag 31 december 2017 00:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
En daar heeft men de mankracht gewoon niet voor.
Zou ze Priscilla heten of Samantha.. ?quote:Op zondag 31 december 2017 00:38 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik ben vooral benieuwd naar de mening van zijn weduwe over een x-tal maanden over het vuurwerk...
Die zal vast een heel tragisch verhaal hebben.quote:Op zondag 31 december 2017 00:38 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik ben vooral benieuwd naar de mening van zijn weduwe over een x-tal maanden over het vuurwerk...
Nee, maar in dat soort topics vind je altijd dezelfde usual suspects die vinden dat iets maar verboden moet worden omdat ze het zelf allemaal maar stom vinden.quote:
Dat hoeft van mij niet.quote:Op zondag 31 december 2017 00:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee, maar in dat soort topics vind je altijd dezelfde usual suspects die vinden dat iets maar verboden moet worden omdat ze het zelf allemaal maar stom vinden.
Over illegaal vuurwerk dan...quote:Op zondag 31 december 2017 00:38 schreef ootjekatootje het volgende:
quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:54 schreef Red_85 het volgende:
Volgens rtl nieuws stak hij wel vaker vuurwerk af. Ook zwaar en op rare tijdstippen.
Gewoon zo'n stakker met illegaal vuurwerk die met die teringklappen alle buren wakker houdt en kinderen laat schrikken. Al jaren lang.
Buurjochie heet Damian... Dus je zou maar zo eens in de buurt kunnen zitten.quote:Op zondag 31 december 2017 00:39 schreef Zolderkamer het volgende:
Zou ze Priscilla heten of Samantha.. ?
quote:Op zondag 31 december 2017 00:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Buurjochie heet Damian... Dus je zou maar zo eens in de buurt kunnen zitten.
Dan woon ik aan de andere kant.quote:Op zondag 31 december 2017 00:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Buurjochie heet Damian... Dus je zou maar zo eens in de buurt kunnen zitten.
Het aantal onschuldige slachtoffers zal toch een minderheid zijn. Velen zijn minstens passief deelnemer. En die cijfers lijken me weinig betrouwbaar, ik zou alvast niet vertellen dat het mijn eigen vuurwerk was, ik word in het ziekenhuis liever als onschuldig slachtoffer dan als een dom rund behandeld...quote:Op zondag 31 december 2017 00:20 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
De meeste vuurwerkslachtoffers zijn niet de mensen die het zelf hebben afgestoken. Is het dan ook je eigen schuld?
Over de 'traditie' van vuurwerk:quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit hoor of het persoonlijk wordt. De waarheid is dat ik inderdaad vind dat de vuurwerk traditie belachelijk is. En ik begrijp dat het leuk is, sterker, ik koop het liefst de meest debiele illegale zooi maar doe het niet meer uit respect voor mijn omgeving en het milieu.
Trouw is ook zo lekker consistent... Hier hebben ze het weer over de jaren 50...quote:Op zondag 31 december 2017 01:21 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Over de 'traditie' van vuurwerk:
https://www.trouw.nl/home(...)-traditie-~a781a7e9/
Het afsteken van vuurwerk door consumenten is pas eind jaren zeventig op gang gekomen.
Halverwege de jaren vijftig voorzichtig ontstaan noemt Trouw het. In het andere artikel door mij gelinkte artikel dat het pas eind jaren zeventig goed op gang is gekomen.quote:Op zondag 31 december 2017 01:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Trouw is ook zo lekker consistent... Hier hebben ze het weer over de jaren 50...![]()
https://www.google.nl/url(...)oDjbnKseF9-p98BJ7r2s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |