Ja, je moet het natuurlijk niet op eten...quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:51 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Carbid kan ook heel gevaarlijk zijn. Dan heb je geen illegaal vuurwerk nodig.
eens, en dan meteen met een leuk festival/ samenzijn. 👍quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:53 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Maak het een centraal iets geregeld door overheid.
Ah.. jij hebt geen deuren en drempels meer? En muren van schuim?quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:54 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Onnodig gevaar opzoeken. Dan moet je ook niet zeuren als iemand een hand kwijt raakt.
Ik zoek onnodig gevaar niet direct op. Als ik kinderen zou hebben die het leuk vinden zou ik wat vuurwerk afsteken op de avond zelf. En veilig.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:55 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ah.. jij hebt geen deuren en drempels meer? En muren van schuim?
Maak je niet ongerust mannen kunnen nog geen kinderen krijgen!quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:56 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik zoek onnodig gevaar niet direct op. Als ik kinderen zou hebben die het leuk vinden zou ik wat vuurwerk afsteken op de avond zelf. En veilig.
Twee dagen geleden is hier nog een vrouw dood gereden. Vanochtend twee kinderen dood in Emmen door een woningbrand... Waar blijven de superlatieven?quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:52 schreef westwoodblvd het volgende:
Maargoed, het is nog niet eens oudjaarsdag en de eerste dode is al gevallen. Ondertussen stapelen de onderzoeksrapporten waaruit blijkt dat het levensgevaarlijk is op straat met oud en nieuw zich op. Ook niet verbazingwekkend als iedereen dronken over straat gaat met explosieven. Wanneer zetten we een punt achter deze waanzin?
En dure drankjes en waar je zelf geen fles mee mag nemen.. en je uit boterhamzakjes mag drinken en geen doppen mee natuurlijk.. want die doppen.. dat is natuurlijk een luxe die niet moet kunnen..quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:55 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
eens, en dan meteen met een leuk festival/ samenzijn. 👍
Ik had het ook niet over het krijgen van kinderen. Maar hoeveel ga jij afsteken dit jaar?quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:58 schreef john2406 het volgende:
[..]
Maak je niet ongerust mannen kunnen nog geen kinderen krijgen!
Ja, krijgen ze. 👍🏻quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:47 schreef westwoodblvd het volgende:
Ik was wel onder de indruk van de getuigenis van die jongen op het journaal. Mag hopen dat je professionele hulp krijgt als je zoiets ziet gebeuren op die leeftijd.
Nog niet voor 1 cent!quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:59 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over het krijgen van kinderen. Maar hoeveel ga jij afsteken dit jaar?
Ja met flink veel drank en de lui uit de buitengebieden in de auto die kant op...quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:55 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
eens, en dan meteen met een leuk festival/ samenzijn. 👍
Hoe is dat gerelateerd aan vuurwerk?quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
Twee dagen geleden is hier nog een vrouw dood gereden. Vanochtend twee kinderen dood in Emmen door een woningbrand... Waar blijven de superlatieven?
Wie is de BOB?quote:Op zondag 31 december 2017 00:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja met flink veel drank en de lui uit de buitengebieden in de auto die kant op...
Degene die zn naam niet meer uit kan spreken... die zegt dan vervolgens blurp.. wat als bob klinkt en dan mogen we altijd verder rijden..quote:
Zouden (we) het daarover hebben doet als jij er hebt?quote:Op zondag 31 december 2017 00:01 schreef Jaroon het volgende:
Er zijn dingen die hier afgaan bij kinderen. Dat is echt handje weg op zijn minst. Waar zijn de ouders?
Nee. Dan bel ik gewoon de politie als het uit de hand loopt. Gewoon omdat iemand volwassen moet zijn.quote:Op zondag 31 december 2017 00:04 schreef john2406 het volgende:
[..]
Zouden (we) het daarover hebben doet als jij er hebt?
Wie belde je toen je dat wapen op een feestje zag?quote:Op zondag 31 december 2017 00:06 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Nee. Dan bel ik gewoon de politie als het uit de hand loopt. Gewoon omdat iemand volwassen moet zijn.
Wanneer? Dan ga ik weg.quote:Op zondag 31 december 2017 00:06 schreef john2406 het volgende:
[..]
Wie belde je toen je dat wapen op een feestje zag?
Ik heb geen opleiding.. heb al jaren geen vuurwerk meer afgestoken en ik heb een hekel aan studenten die klinken als een balletje waardoor ze alles wat ze zeggen teniet doen..quote:Op zondag 31 december 2017 00:04 schreef Jaroon het volgende:
Het zijn vaak mensen met weinig aan opleiding volgens mij. Die mensen die nu rondlopen met vuurwerk. Baudet stemmers.
Niet. Maar wel bijzonder die ophef nu terwijl je toch echt wel van eigen schuld kunt spreken itt dat ongeluk en de woningbrand.quote:Op zondag 31 december 2017 00:01 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Hoe is dat gerelateerd aan vuurwerk?
Ik denk van niet. Maar ik heb het wel meegemaakt. Ook op school. Vertel het verhaal.quote:Op zondag 31 december 2017 00:08 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dat was jij toch die dat beweerde of niet?
Het enige wat ik ooit heb aangestoken zijn sigaretten, kampvuren, kaarsen en sterretjes dus ik snap de kick van het “vuurwerk” afsteken zelf ook niet.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:58 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
En dure drankjes en waar je zelf geen fles mee mag nemen.. en je uit boterhamzakjes mag drinken en geen doppen mee natuurlijk.. want die doppen.. dat is natuurlijk een luxe die niet moet kunnen..
Nee gezellig hoor.. Ik zou er spontaan van aan wijven gaan zitten..
Als er geen fatsoenlijk alternatief aangeboden word, word de overlast alleen maar groter..
Kinderen? Je hebt naar de legitimatie gevraagd?quote:Op zondag 31 december 2017 00:01 schreef Jaroon het volgende:
Er zijn dingen die hier afgaan bij kinderen. Dat is echt handje weg op zijn minst. Waar zijn de ouders?
Als iets 6 is valt het op. De politie bellen was dan ook uit bescherming voor henzelf.quote:Op zondag 31 december 2017 00:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
Kinderen? Je hebt naar de legitimatie gevraagd?
👍quote:Op zondag 31 december 2017 00:13 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Als iets 6 is valt het op. De politie bellen was dan ook uit bescherming voor henzelf.
Ik begrijp de lol als kind wel.quote:Op zondag 31 december 2017 00:11 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Het enige wat ik ooit heb aangestoken zijn sigaretten, kampvuren, kaarsen en sterretjes dus ik snap de kick van het “vuurwerk” afsteken zelf ook niet.
Kan je dat uitleggen? Wat überhaupt de lol ervan is?
De techniek.. de krachten.. de kleuren 1 voor 1quote:Op zondag 31 december 2017 00:11 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Het enige wat ik ooit heb aangestoken zijn sigaretten, kampvuren, kaarsen en sterretjes dus ik snap de kick van het “vuurwerk” afsteken zelf ook niet.
Kan je dat uitleggen? Wat überhaupt de lol ervan is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En anderen....quote:Op zondag 31 december 2017 00:11 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Het enige wat ik ooit heb aangestoken zijn sigaretten, kampvuren, kaarsen en sterretjes
quote:Op zondag 31 december 2017 00:14 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
De techniek.. de krachten..
Beeld je in dat een klein kind naar een opstijgende raket kijkt... en houd dat beeld vast...Dat laatste is echt geldig voor jezelf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is alleen vrijstelling voor vrouwen en homo's..quote:Op zondag 31 december 2017 00:15 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat laatste is echt geldig voor jezelf.
quote:Op zondag 31 december 2017 00:14 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
De techniek.. de krachten..
Beeld je in dat een klein kind naar een opstijgende raket kijkt... en houd dat beeld vast...Ok, soort van risico van het vak dus. Steeds harder en extremer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus jij zag net "heel toevallig" zesjarigen midden in de nacht op straat met zwaar illegaal vuurwerk... Of moest je je verhaal kracht bijzetten?quote:Op zondag 31 december 2017 00:13 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Als iets 6 is valt het op. De politie bellen was dan ook uit bescherming voor henzelf.
En jezelf opblazen mag alleen bij domme mannen.quote:Op zondag 31 december 2017 00:16 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Is alleen vrijstelling voor vrouwen en homo's..
Ehm daar heb je wel een punt .....quote:Op zondag 31 december 2017 00:17 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ik vind die in Emmen veel triester om eerlijk te zijn..
quote:Op zondag 31 december 2017 00:16 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ok, soort van risico van het vak dus. Steeds harder en extremer?
Het was begin avond. Je kan ook niets doen en wachten tot iemand met 1 hand aanklopt voor hulp. Ik heb ook niet gevraagd om een boete geven.quote:Op zondag 31 december 2017 00:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dus jij zag net "heel toevallig" zesjarigen midden in de nacht op straat met zwaar illegaal vuurwerk... Of moest je je verhaal kracht bijzetten?
Nou idd...quote:Op zondag 31 december 2017 00:17 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
kerstboom in de fik toch?quote:Op zondag 31 december 2017 00:17 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Maar je komt over als een kind?quote:Op zondag 31 december 2017 00:18 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Heb je het nou over sex of vuurwerk?![]()
Nee hoor.. ik heb al een jaar of 15 niets meer afgestoken..
De meeste vuurwerkslachtoffers zijn niet de mensen die het zelf hebben afgestoken. Is het dan ook je eigen schuld?quote:Op zondag 31 december 2017 00:08 schreef AchJa het volgende:
[..]
Niet. Maar wel bijzonder die ophef nu terwijl je toch echt wel van eigen schuld kunt spreken itt dat ongeluk en de woningbrand.
Nee. Dan mag je het zien als aanslag.quote:Op zondag 31 december 2017 00:20 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
De meeste vuurwerkslachtoffers zijn niet de mensen die het zelf hebben afgestoken. Is het dan ook je eigen schuld?
Ik dacht dat het net gebeurd was...quote:Op zondag 31 december 2017 00:18 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Het was begin avond. Je kan ook niets doen en wachten tot iemand met 1 hand aanklopt voor hulp. Ik heb ook niet gevraagd om een boete geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |