quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je voortaan vanaf nu elk jaar een lijst vol met Blof, Kensington, Racoon, Bruno Mars en Acda & de Munnik stemmen, zijn we daar ook vanaf?
quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:55 schreef essnhills het volgende:
Ik ga nu toch wel maar eens naar boven![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daar houd ik niet van, ja het is een talent en hij doet veel goed, maar er gaat ook weleens iets mis. Wees een beetje realistisch.
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:55 schreef essnhills het volgende:
![]()
![]()
![]()
trusten!quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:55 schreef essnhills het volgende:
![]()
![]()
![]()
ben bang dat er weinig tegen dat onkruid opgewassen is.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je voortaan vanaf nu elk jaar een lijst vol met Blof, Kensington, Racoon, Bruno Mars en Acda & de Munnik stemmen, zijn we daar ook vanaf?
Truste essn! Leuk dat je er wasquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:55 schreef essnhills het volgende:
![]()
![]()
![]()
Klassieker jaquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Net als KLB / Broek van ¤130 verpest door uit koers geraakt liefdesnectar
![]()
![]()
![]()
Slaap lekker Essquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:55 schreef essnhills het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja vast welquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]zien we je morgen nog? anders alvast een fijn uiteinde
Dat werk je dan ook wel in de hand, van die reltrollen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:55 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dit.
Al is er ook een groep users die het "leuk" vinden om Max af te kraken ook al is er niks aan de hand, dus dan gaan die twee wel eens met elkaar op de vuist.
Trustequote:Op zaterdag 30 december 2017 22:55 schreef essnhills het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Rustig aan héquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:55 schreef essnhills het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja vast welGa pas eind van de middag weg
![]()
Ik las vertrollenquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat werk je dan ook wel in de hand, van die reltrollen.
Er is sowieso zelfs hier op Fok geen enkele overeenstemming over wie er wel of niet in dat rijtje horen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
ben bang dat er weinig tegen dat onkruid opgewassen is.
Dit gaat helemaal werken.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |