Natuurlijkquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:24 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Kunnen we de kinderen in Enschede droppen?
Deze had niet gehoeven, vanmiddag wel lekker losgegaan op Estrangedquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:24 schreef MTheBassman het volgende:
Ik vind deze niks aan van de pistooltjes
Precies, niet zo theatraal, maar zo effectiefquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
En niet moeilijk, zo heerlijk om zelf te spelen
is ook geen reden toe, toch?quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
sowieso vrij inactieve mods, radio 49 zie je ze ook nooit
Nou Time en Echoes vind ik ook wel heel erg sterk eigenlijk.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
noem je ook gelijk ff de topper...
Katatonia is niet echt prog, of dan toch niet wat ik luisterquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:24 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Edge of Sanity
Wel mooie "prog" allemaal. Opeth draai ik nog regelmatig.
Ook op mijn akoestische gitaar?quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
En niet moeilijk, zo heerlijk om zelf te spelen
sorry...quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:24 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Kunnen we de kinderen in Enschede droppen?
Bestaan er nog andere forums? In mijn hoofd zijn alle Nederlandse forums behalve Fok dood.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Tong lurkt nog wel hoor. En hij post zijn bagger nu op een ander forum.
Stelling: Slash is underrated.quote:
Welke? Paradise City? Die is echt geweldigquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze had niet gehoeven, vanmiddag wel lekker losgegaan op Estranged
Mijn favo van ze zal wel langskomen als ik lekker lig te tukken.
Estranged is zo heerlijkquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze had niet gehoeven, vanmiddag wel lekker losgegaan op Estranged
Mijn favo van ze zal wel langskomen als ik lekker lig te tukken.
Er is een bepaald voetbalforum.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:25 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Bestaan er nog andere forums? In mijn hoofd zijn alle Nederlandse forums behalve Fok dood.
Hebben vorig jaar nog een redelijk album uitgebracht, The Fall of Heartsquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Katatonia is niet echt prog, of dan toch niet wat ik luister
Viva, bokt, tweakers..quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:25 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Bestaan er nog andere forums? In mijn hoofd zijn alle Nederlandse forums behalve Fok dood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |