quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:08 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ja, heb meerdere keren op de bon gekeken. Maar was echt 8,99.
Matig, matig, matig.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ken het nummer nietTenminste, misschien een ojaatje.
Ja, niet eerder naar mijn eigen gevoel geluisterd waardoor dingen uit de hand zijn gelopenquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:08 schreef PippenScottie het volgende:
Laat ik, zo vlak voor de laatste dag van het jaar, eens wat vragen aan mijn mede-FOKkers.
Hebben jullie ergens spijt van wbt 2017?
Ik vind het persoonlijk Amy heel goed zingen en ik voel ook echt de pijn in haar stem wat me raakt. En als de band erbij komt is het gewoon ultiem genieten van de harde rockquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:08 schreef peaceman het volgende:
snap werkelijk waar niet waarom dit zo populair is
Dan mag hetquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar voor dit uur had ik echt te veelstaan
Ze draaien het hier altijd in de rust, echt ergerlijkquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
oke zo te horen wel 1 foutje in dit uur, die stomme hoempapa van VOLBEAT
Tijdens SR al gehoord dit jaar.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
oke zo te horen wel 1 foutje in dit uur, die stomme hoempapa van VOLBEAT
Dit jaar niet, al had ik natuurlijk altijd iets meer kunnen studeren en dat stomme hertentaten kunnen voorkomen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:08 schreef PippenScottie het volgende:
Laat ik, zo vlak voor de laatste dag van het jaar, eens wat vragen aan mijn mede-FOKkers.
Hebben jullie ergens spijt van wbt 2017?
Helaasquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:09 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Jammer
Ik wilde nog even WAKE ME UP schreeuwen
DrumGenot komt nogquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er staat wel heel Phil Collins in de Top 2000 he, is nu wel weer mooi geweest
Volgend jaar heb je pech als Fil is opgevaren.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
dat had je zomaar kunnen doen in theoriequote:Op zaterdag 30 december 2017 22:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dit jaar niet, al had ik natuurlijk altijd iets meer kunnen studeren en dat stomme hertentaten kunnen voorkomen.
ik zeg niet dat het niks vind, maar ik ben oprecht verbaasd dat het zo hoog staat. Zo bekend is het nu ook weer niet, toch?quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:09 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk Amy heel goed zingen en ik voel ook echt de pijn in haar stem wat me raakt. En als de band erbij komt is het gewoon ultiem genieten van de harde rock
Maar ik kan begrijpen als je dit niks vindt
Er staat nooit teveel dr. Phil in de lijst +Oquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
neequote:Op zaterdag 30 december 2017 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
mis je niets aan hoorquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:10 schreef Guanabana het volgende:
Ik was iets anders doen en nu heb ik Pokemon gemist![]()
![]()
![]()
![]()
Kuttijden er komen 3 nummers van mijn stemlijst voorbij dat uurquote:
Als er één moet sneuvelen, mag dat deze wel zijn.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |