Nightwish?quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
The Gathering
zo nu hebben we ze wel gehad denk ik
Nee, ik ben een volwassen jongedame, en mag dus zelf lekker bepalen hoe laat ik naar bed gaquote:
Die had ik al gezenquote:
Dat scheelt veel inderdaad.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:07 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Wel tijdens dit soort dagen. Wil geen verkeerde indruk maken.![]()
Buurvrouw had Razz in Dld gekocht. Aanbieding 8,99
Dit ja, die is fijnerquote:
Dit dus.quote:
ah volwassen jongedame.. net 18 dusquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, ik ben een volwassen jongedame, en mag dus zelf lekker bepalen hoe laat ik naar bed ga
EN SOMS IS DAT LEKKER VROEG![]()
Slapen
Maar volgens het lied wordt het testament na 22 jaren in het leven opgemaakt.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij had het eerder over dat nummer vandaag.
Vanaf overmorgen toch genoeg slaaptijd weerquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, ik ben een volwassen jongedame, en mag dus zelf lekker bepalen hoe laat ik naar bed ga
Slapen
Dat is volgens mij ook het enige leuke album van zequote:Op zaterdag 30 december 2017 22:07 schreef Evertjan het volgende:
volgens mij komen alle noteringen Keane in de top 2000 van hun 1e album
wrom zo vroeg al dan?quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Slapen
Uhm, iets ouderquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
ah volwassen jongedame.. net 18 dus
Ja, maar zo zl er nu wel elk uur wel 1 nummer tussen zitten waar dat voor geldt. Dus ik zou zeggen. Ga lekker slapen, zodat je morgen weer lekker fris en fruitig bentquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:06 schreef essnhills het volgende:
Ik wilde eigenlijk gaan slapen dit uur
Maar dat kan nu natuurlijk niet
Nee, er staat ook één van hun 4e in.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:07 schreef Evertjan het volgende:
volgens mij komen alle noteringen Keane in de top 2000 van hun 1e album
Ken het nummer nietquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar volgens het lied wordt het testament na 22 jaren in het leven opgemaakt.
Niet zo verstandig doenquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar zo zl er nu wel elk uur wel 1 nummer tussen zitten waar dat voor geldt. Dus ik zou zeggen. Ga lekker slapen, zodat je morgen weer lekker fris en fruitig bent
slapenquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:06 schreef essnhills het volgende:
Ik wilde eigenlijk gaan slapen dit uur
Maar dat kan nu natuurlijk niet
Daarna is het snel bergafwaarts gegaan jaquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is volgens mij ook het enige leuke album van ze
Maar voor dit uur had ik echt te veelquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar zo zl er nu wel elk uur wel 1 nummer tussen zitten waar dat voor geldt. Dus ik zou zeggen. Ga lekker slapen, zodat je morgen weer lekker fris en fruitig bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |