Maar genoeg over de kutste notering in de Top 2000, want er is inmiddels weer mooie muziek op. Evanescencequote:Op zaterdag 30 december 2017 22:05 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Niet wat deze notering in de Top 2000 betreft.
Da's waar. En ik modereerde tenminste geen pokemongedeelte.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:05 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Niet wat deze notering in de Top 2000 betreft.
Dat was lachen, had je ook op MTV, rap uurtje, rock uurtje, was genotquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:05 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Vroeger had je nog zo'n Gothic avond op The Box met al deze toppers
Met The Box Toppers?quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:05 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Vroeger had je nog zo'n Gothic avond op The Box met al deze toppers
Lol luister je pas sinds vanmiddag ofzo. Als je dan toch gaat haten zijn er veel betere opties.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, Sad Mans Tongue mag ergens onderaan staan
[..]
Het is 22 uur. Ben je 12?quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:06 schreef essnhills het volgende:
Ik wilde eigenlijk gaan slapen dit uur
Maar dat kan nu natuurlijk niet
Nee natuurlijk nietquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:06 schreef essnhills het volgende:
Ik wilde eigenlijk gaan slapen dit uur
Maar dat kan nu natuurlijk niet
The Gatheringquote:
Die mag er wel uit. Hebben nog wel wat ander leuks. 2 platen is op zich genoegquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, Sad Mans Tongue mag ergens onderaan staan
[..]
Ik was ook expres hypocriet aan het doen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Da's waar. En ik modereerde tenminste geen pokemongedeelte.
Lacuna Coil?quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
The Gathering
zo nu hebben we ze wel gehad denk ik
Nightwish al gezegd?quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
The Gathering
Hij had het eerder over dat nummer vandaag.quote:
Wel tijdens dit soort dagen. Wil geen verkeerde indruk maken.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Jij houdt wel van een alcoholisch raketje
Nightwish?quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
The Gathering
Nee, ik ben een volwassen jongedame, en mag dus zelf lekker bepalen hoe laat ik naar bed gaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |