Maak plezier en lach...zorgen voor een and're dag...quote:
quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:03 schreef MTheBassman het volgende:
JW Genot![]()
Die praat tenminste niet door de intro's bij mijn twee nummertjes heen
Wat is er mis met de Uni van Leuven?quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zong meeHet spijt me, ik heb gefaald in mijn missie tegen die KUL
Nee natuurlijk en dat wist je ook wel...quote:
Je verleden als moderator op een Pokemonforum heeft je toch ingehaald?quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zong meeHet spijt me, ik heb gefaald in mijn missie tegen die KUL
Nou je het zegt.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maak plezier en lach...zorgen voor een and're dag...
Is bijna filosofisch...
Hoorde je het niet? Om veilig ergens te kunnen staan als je aan het feesten bent.quote:
Het is internagellaktisch.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:04 schreef Dagoduck het volgende:
Later vanavond Sterrenstof met de lryics: intermegalactisch en niet internagelaktisch zoals sommigen op dit forum denken.
Niet alleen op dit forum hoorquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:04 schreef Dagoduck het volgende:
Later vanavond Sterrenstof met de lryics: intermegalactisch en niet internagelaktisch zoals sommigen op dit forum denken.
Ja, bij jou niet dan?quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:04 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Je verleden als moderator op een Pokemonforum heeft je toch ingehaald?
Met dank aan part-time Neerlandicus Dagoduck.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:04 schreef Dagoduck het volgende:
Moest hardop lachen.... hahahaquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:03 schreef Ties02 het volgende:
Lekker in mezelf snijden tijdens Evanescence
JW EN AS FTWquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:03 schreef MTheBassman het volgende:
JW Genot![]()
Die praat tenminste niet door de intro's bij mijn twee nummertjes heen
Jij houdt wel van een alcoholisch raketjequote:Op zaterdag 30 december 2017 22:04 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Hoorde je het niet? Om veilig ergens te kunnen staan als je aan het feesten bent.
Op mijn aanrecht staat 43 en Razz. Mijn aanrecht is fijn.
Sad man's tongue is pas een uur of 4-5 geledenquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, Sad Mans Tongue mag ergens onderaan staan
[..]
JW bij de VPRO op 2 met iets meer alternatieve muziek over alle jaren heen zou top zijn.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:05 schreef Gretzl het volgende:
[..]
JW EN AS FTW![]()
Als radio 2 hen twee in de ochtend of namiddag een programma geeft en ook wat meer nieuw talent of alternatieve pop een kans geeft op de playlist ga ik misschien door het jaar heen ook wat vaker afstemmen op de zender
Vroeger had je nog zo'n Gothic avond op The Box met al deze toppersquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leuk nummer van Theatre of Tragedy, After Forever en Delain samen
Toch niet op je 23e?quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:05 schreef Dagoduck het volgende:
Mex gaat zijn testament schrijven dit uur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |