Ik zong meequote:Op zaterdag 30 december 2017 22:02 schreef DecoAoreste het volgende:
Dat was een strategische douche van mijn kant.
Scheelde weer muten.
oke het is je vergevenquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:02 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar ik heb nog een tijdje ge-Pokemon Go'd.
Nu kan ik met Millenials meepraten.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:02 schreef datismijnmening het volgende:
- Kickstart my Heart - Mötley Crüe
Maak plezier en lach...zorgen voor een and're dag...quote:
quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:03 schreef MTheBassman het volgende:
JW Genot![]()
Die praat tenminste niet door de intro's bij mijn twee nummertjes heen
Wat is er mis met de Uni van Leuven?quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zong meeHet spijt me, ik heb gefaald in mijn missie tegen die KUL
Nee natuurlijk en dat wist je ook wel...quote:
Je verleden als moderator op een Pokemonforum heeft je toch ingehaald?quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zong meeHet spijt me, ik heb gefaald in mijn missie tegen die KUL
Nou je het zegt.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maak plezier en lach...zorgen voor een and're dag...
Is bijna filosofisch...
Hoorde je het niet? Om veilig ergens te kunnen staan als je aan het feesten bent.quote:
Het is internagellaktisch.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:04 schreef Dagoduck het volgende:
Later vanavond Sterrenstof met de lryics: intermegalactisch en niet internagelaktisch zoals sommigen op dit forum denken.
Niet alleen op dit forum hoorquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:04 schreef Dagoduck het volgende:
Later vanavond Sterrenstof met de lryics: intermegalactisch en niet internagelaktisch zoals sommigen op dit forum denken.
Ja, bij jou niet dan?quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:04 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Je verleden als moderator op een Pokemonforum heeft je toch ingehaald?
Met dank aan part-time Neerlandicus Dagoduck.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:04 schreef Dagoduck het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |