Verder heb ik wel smaakquote:
Psyduck is een heldquote:Op zaterdag 30 december 2017 21:56 schreef PippenScottie het volgende:
Wat is iedereens favoriete Pokemon dan?
Charizard sowieso.quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:56 schreef PippenScottie het volgende:
Een grap moet toch leuk zijn?quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:56 schreef Mystikvm het volgende:
De grap is hier wel een keer vanaf, vind ik.
Ja, toch zal ik hem nog even refreshen, ook al maakt dat niets uitquote:Op zaterdag 30 december 2017 21:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die streams lopen in ieder geval wel gelijk dan
en dan denk je dat ik weet wie dat is?quote:
#teamcharmanderquote:
Gyarados.quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:56 schreef PippenScottie het volgende:
Dat keek toch niemand.quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:57 schreef Poison-Ivy het volgende:
Mag de theme song van mortal kombat er ook in?
Godver.quote:
Ik dacht dat jij wel op de theme van GTST had gestemd?quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:57 schreef ArnieAlberts het volgende:
Dit blijft zo debiel (en zo'n heerlijk stil protest tegen dat 'nummers de lijst instemmen'-protocol van de Top2000) dat het leuk wordt
Die staat er - hopelijk - niet in.quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:57 schreef alopio het volgende:
[..]
Nee dat was niet DE tune, die zat in de filmpjes. Hallo vriendjes is natuurlijk de intro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |