SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik de shows van Radio 49 beluisteren?Mobiel luisteren kan o.a. via de apps TuneIn (iOS/Android), XiiaLive (iOS/Android), VLC (iOS/Android)
of Clementine (iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Heb je een mobiel iOS (Apple) apparaat? Dan kun je onze eigen Radio49 app gratis downloaden.
Voor Android is de app nog in ontwikkeling.
Online via de Radio 49 webplayer (gemaakt door Tailfox)
Dit is de algemene mobiele luisterlink
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Toch vind ik haar in die clip heel mooi. Net zoals in Troy.quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:27 schreef ToT het volgende:
[..]
U ging voor een coup Wilders?
Beter dan helemaal kaalscheren zoals Skinhead 0o Connor!
quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:27 schreef MadMaster het volgende:
Nothing acompars To You - Sinaed O'Connor
toen nog wel, nu een karikatuurquote:Op zaterdag 30 december 2017 21:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Toch vind ik haar in die clip heel mooi. Net zoals in Troy.
Graag gedaan.quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:29 schreef Tuned22 het volgende:
Bedankt livelink![]()
Geen idee hoe dat moest
Had ik dat geweten......quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:29 schreef CindieY het volgende:
Deze hoorde ik eerder vanavond ook nog in de Top 2000
de Martin L. Gore lookquote:Op zaterdag 30 december 2017 21:30 schreef MadMaster het volgende:
Nee, het was geen Wilders kapsel en nee, sindsdien heb ik niet mijn huidige coupe...
Heb destijds de bovenkant van mijn haardos lang gelaten en geblondeerd.
De onderkant was gemillimeterd.
Was leuk in dienst, zette je je baret af, kwam die hele pruik er onder uit...
Ze had er niet echt zin in, volgens mij.quote:
Jaja.... gooi het maar weer op je leeftijd.quote:
quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Jaja.... gooi het maar weer op je leeftijd.
Eerder op die van ons...quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Jaja.... gooi het maar weer op je leeftijd.
De opvolger van I Want You To Want Me.quote:
Ahquote:Op zaterdag 30 december 2017 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De opvolger van I Want You To Want Me.
Het was even wachten op de eerste noten of het die niet was...
Die kennen we alleen van Pakitoquote:Op zaterdag 30 december 2017 21:40 schreef MadMaster het volgende:
Kon ook nog Living On Video - Trans X zijn...
Ik ben benieuwd...quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:45 schreef Melting het volgende:
Hierna een nummer dat iedereen kent, alleen de artiest niet.
Iedereen zonder generatie kloof.quote:
Dat is dus niet iedereenquote:Op zaterdag 30 december 2017 21:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Iedereen zonder generatie kloof.
Ken het, maar daar houdt het mee op...quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Iedereen zonder generatie kloof.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:48 schreef CindieY het volgende:
Ik kan net zo goed ook nog even snel die afwas er door heen jassen
Maar het is jou wel op het lijf geschrevenquote:
Hoi Achterhoker.quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:48 schreef Achterhoker het volgende:
Dit is weer zo'n typisch nummer die je wel kent maar waarvan je niet titel/artiest weet.
Nou, dat ritme is er wel helemaal uit de laatste wekenquote:Op zaterdag 30 december 2017 21:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar het is jou wel op het lijf geschreven
CindieY doet het huishouden met ritme
En ik heb nu beide niet.quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:49 schreef just me het volgende:
appelbeignet en schrobbeler, goeie combi
Gezellige Tilburgse muziekquote:Op zaterdag 30 december 2017 21:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zal ze voor morgenavond even boeken, lijkt me wel gezellig...
Zo meteen mijn laatste 2 flesjes bier maar eens opmaken.quote:
quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:50 schreef MadMaster het volgende:
Ik hoop dat ze toen al Kukident hadden met dat 'So, So, Sophietje'.
Voor je het weet ligt je gebit op rij 1...
Dat is juist een deel van de charme.quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:50 schreef MadMaster het volgende:
Ik hoop dat ze toen al Kukident hadden met dat 'So, So, Sophietje'.
Voor je het weet ligt je gebit op rij 1...
Nog 2.quote:
Klappert u allemaal even mee?quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is juist een deel van de charme.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:51 schreef Tuned22 het volgende:
Oh girl waarschijnlijk maar verder...
het lijkt wel een zeeuw die Meltingquote:
quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:52 schreef just me het volgende:
[..]
het lijkt wel een zeeuw die Melting
Ons Zeeuwen ben zunig
je doet heel rustig aan toch met die speciaal biertjesquote:
Ik had er gewoon teveel staan. En wat ik na vanavond nog even heb, bewaar ik tot er bezoek komt.quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:53 schreef just me het volgende:
[..]
je doet heel rustig aan toch met die speciaal biertjes
quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:53 schreef Elfletterig het volgende:
Ik kan helaas nog niet inschakelenDruk bezig om mijn jaarlijst samen te stellen. Uitzending morgen zo rond 14:45 uur. Er zijn 0 punten te verdienen voor het raden van de nummer-1.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:54 schreef livelink het volgende:
What's become of the broken hearted
Van wie?quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:54 schreef livelink het volgende:
What's become of the broken hearted
Leg dat even opzij en luister even mee.quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:53 schreef Elfletterig het volgende:
Ik kan helaas nog niet inschakelenDruk bezig om mijn jaarlijst samen te stellen. Uitzending morgen zo rond 14:45 uur. Er zijn 0 punten te verdienen voor het raden van de nummer-1.
Shame of de spaghettivreterquote:Op zaterdag 30 december 2017 21:53 schreef Elfletterig het volgende:
Van Sneeuwwitje natuurlijk...quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:55 schreef just me het volgende:
Mijn oudste broer spoort echt niet... stuur ik een berichtje dat kabouter 3.0 geboren is, vraagt hij van wie? alsof ik zoveel kinderen heb, wat een betrokkenheid
quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:55 schreef just me het volgende:
Mijn oudste broer spoort echt niet... stuur ik een berichtje dat kabouter 3.0 geboren is, vraagt hij van wie? alsof ik zoveel kinderen heb, wat een betrokkenheid
quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:56 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Lekker laten gaan.
Morgen op bezoek bij de nieuwe kabouter.
Je mag mijn 0 punten hebben.quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:56 schreef livelink het volgende:
Ik ga voor de 0 punten van Elf.
Dat moet toch Shame zijn van Moody
Ik had ook echt niet geweten dat dit Dave Stewart was.quote:
Niet die van de Eurythmics...quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had ook echt niet geweten dat dit Dave Stewart was.
quote:
Het goede antwoord horen jullie morgen zo rond 18:00 uurquote:Op zaterdag 30 december 2017 21:56 schreef livelink het volgende:
Ik ga voor de 0 punten van Elf.
Dat moet toch Shame zijn van Moody
Elf heeft mij aangestoken met de liefde voor dat nummer.quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je mag mijn 0 punten hebben.
Ken dat niet eens...
Ik kon het me ook al niet voorstellen qua foto en zang.quote:
Ik wil best luisteren, serieus, maar dat lukt niet morgenmiddag.quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[..]
Het goede antwoord horen jullie morgen zo rond 18:00 uur
Ik gok DJ Arnoud - Meet her at the carnavalparadequote:Op zaterdag 30 december 2017 21:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[..]
Het goede antwoord horen jullie morgen zo rond 18:00 uur
Je kunt natuurlijk om 10 voor 6 inschakelenquote:Op zaterdag 30 december 2017 21:59 schreef Tuned22 het volgende:
We moeten verplicht luisteren, livelink
quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:59 schreef Tuned22 het volgende:
We moeten verplicht luisteren, livelink
Ik weet dat ie ook gesampled is in een deephouse-nummer, maar daar kan ik nu natuurlijk ook niet op komenquote:
Wel met afstand de leukste novelty track van 2017quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:59 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ik gok DJ Arnoud - Meet her at the carnavalparade![]()
Ach het is wel een "Oh ja!"-momentje!quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:02 schreef Tuned22 het volgende:
Dit is een generiek, totaal niet catchy zeiknummer
Ik heb gewonnen! 0 punten voor mij!quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wel met afstand de leukste track van 2017
quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:03 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ik heb gewonnen! 0 punten voor mij!
En wij moeten wachten tot morgenavond 18.00quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:03 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ik heb gewonnen! 0 punten voor mij!
quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:05 schreef livelink het volgende:
[..]
En wij moeten wachten tot morgenavond 18.00
Misschien staat ze morgenmiddag om 18.00 uur wel op #1...quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Naam zegt me niks, maar ze schijnt nog steeds af en toe wat uit te brengen.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misschien staat ze morgenmiddag om 18.00 uur wel op #1...
Dat is duidelijk een -1 voor jou, MadMaster.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misschien staat ze morgenmiddag om 18.00 uur wel op #1...
Titel niet goedquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, die zeker niet.
Joe Dassin - Platz An Der Sonne...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |