Nietquote:
Wat is je beste?quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:30 schreef Bos81 het volgende:
Het op een na beste stalknummer dat ik ken
Nee dat snap ik wel! Je hebt groot gelijk en goed geregeld.quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:30 schreef alopio het volgende:
[..]
Allebei blij, zij kan bijkletsen en genieten van muziek. Die vriendin zou eerst hierheen komen maar dat heb ik even voorkomen. Lopen ze heel de avond door genots muziek heen te lullen...daar wordt ik natuurlijk niet blij van
quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:30 schreef PippenScottie het volgende:
Psycho Stalker Liedje dat heel veel op bruiloften wordt gedraaid
Wie is toch die man die iedere avond het vlees aansnijdt?quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:30 schreef Diaan73 het volgende:
Wij zitten tegenover elkaar aan de eettafel. De één achter de pc, de ander achter de laptop. We zien elkaar nog wel als we willen.
Ik ken weinig anderequote:Op zaterdag 30 december 2017 21:31 schreef cafca het volgende:
[..]
Daar gaan bijna alle liedjes over, toch?
Ben geen expert maar ik doe mijn bestquote:
ouwe vogelzoeker geile kikker haas koe penis hangoor stierenklquote:Op zaterdag 30 december 2017 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
POLITIE POLITIE BEL DE BRANDWEER
Hmmm ik.....quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wie is toch die man die iedere avond het vlees aansnijdt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |