Disturbed?quote:
Daar zou ik al meteen klaar mee zijn geweest.quote:Op zaterdag 30 december 2017 20:24 schreef Diaan73 het volgende:
Wij gaan even de radio verwisselen... met nog ruim 1 dag te gaan klaar met het achterlopen van de stream.
Ik zag straks anders een hypermodern exemplaar op de LP kast.quote:Op zaterdag 30 december 2017 20:24 schreef Diaan73 het volgende:
Wij gaan even de radio verwisselen... met nog ruim 1 dag te gaan klaar met het achterlopen van de stream.
Bedankt Hansquote:
Nee. FOK! is anti-Turkquote:Op zaterdag 30 december 2017 20:24 schreef Dagoduck het volgende:
Hebben ze die y met puntjes nou al eens gemaakt op FOK!? Queensr che
quote:
Operation Mindcrime is een bazenalbumquote:Op zaterdag 30 december 2017 20:24 schreef datismijnmening het volgende:
Dit hoor ik eigenlijk ook maar één keer per jaar. Jammer
quote:
Voor mij wel hoor.quote:
ik ook, maar durfde niets te zeggen... die zwepen en Diaan...quote:Op zaterdag 30 december 2017 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar zou ik al meteen klaar mee zijn geweest.
*vinktquote:Op zaterdag 30 december 2017 20:25 schreef Hamlapjes het volgende:
Gaan we nu allemaal proberen Queensr che te typen?
Voor mij nietquote:
Waar dient die umlaut y überhaupt voor in de naam?quote:Op zaterdag 30 december 2017 20:24 schreef Dagoduck het volgende:
Hebben ze die y met puntjes nou al eens gemaakt op FOK!? Queensr che
QUEENSR¾CHEquote:
Voor de sierquote:Op zaterdag 30 december 2017 20:26 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Waar dient die umlaut y überhaupt voor in de naam?
Da's metal hequote:Op zaterdag 30 december 2017 20:26 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Waar dient die umlaut y überhaupt voor in de naam?
Voor een eindejaarsbonus van je werkgever.quote:Op zaterdag 30 december 2017 20:26 schreef Zorro het volgende:
Waarom zou ik nu ineens Queensr che typen?
Hahaquote:Op zaterdag 30 december 2017 20:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik ook, maar durfde niets te zeggen... die zwepen en Diaan...
Bij de NPO bestaat die letter ook niet zie ik.quote:
Na die opzwepende muziek van net toch overstag gegaanquote:Op zaterdag 30 december 2017 20:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik ook, maar durfde niets te zeggen... die zwepen en Diaan...
Rocks?quote:Op zaterdag 30 december 2017 20:26 schreef Metalfreak het volgende:
Deze hoorde ik vorige week nog in de kroeg
Queensr che.quote:Op zaterdag 30 december 2017 20:25 schreef Hamlapjes het volgende:
Gaan we nu allemaal proberen Queensr che te typen?
Omdat er 2000 plekken zijn. Als alles erin moet wat genoemd wordt bij "waarom staat" dan kunnen we wel een top 20.000 makenquote:Op zaterdag 30 december 2017 20:26 schreef laxus13 het volgende:
Waarom staat Suite Sister Mary niet in de lijst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |