Even weekje wachten, dan doe ik ook meequote:Op zaterdag 30 december 2017 23:07 schreef UtopiaVolger het volgende:
Ik ga slapen voordat de boel weer crasht. Morgen alles in het groen tot aan de moen want we willen poen.
Niet doen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:05 schreef Chaes het volgende:
Mijn pa heeft me gevraagd of ik eventueel een deel van zijn spaargeld wil investeren in crypto. Enerzijds zou ik het graag voor hem willen doen omdat het zeker wat kan opleveren mits je geen domme keuzes maakt. Anderzijds vind ik het wel een redelijke verantwoordelijkheid voor mezelf om een deel van zijn spaargeld te gebruiken hiervoor. Natuurlijk, het kan veel meer opleveren dan rendement uit bijv. Rabobank certificaten of de 0.05% spaarrente, maar de cryptomarkt is zo ontzettend volatiel en bovendien zijn hacks geen uitzondering. Daarnaast ben ik vergeleken met de meesten hier pas een beginneling (al leer ik elke dag veel bij).
Wat zouden jullie adviseren?
5% wel erg weinig. Ik zit er minstens 25% van mijn vermogen in.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:30 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Maar meer dan 5% van je vermogen in crypto is waanzin imho
Dit ligt helemaal aan zijn situatie, de context en ook hoeveelheid spaargeld.quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:05 schreef Chaes het volgende:
Mijn pa heeft me gevraagd of ik eventueel een deel van zijn spaargeld wil investeren in crypto. Enerzijds zou ik het graag voor hem willen doen omdat het zeker wat kan opleveren mits je geen domme keuzes maakt. Anderzijds vind ik het wel een redelijke verantwoordelijkheid voor mezelf om een deel van zijn spaargeld te gebruiken hiervoor. Natuurlijk, het kan veel meer opleveren dan rendement uit bijv. Rabobank certificaten of de 0.05% spaarrente, maar de cryptomarkt is zo ontzettend volatiel en bovendien zijn hacks geen uitzondering. Daarnaast ben ik vergeleken met de meesten hier pas een beginneling (al leer ik elke dag veel bij).
Wat zouden jullie adviseren?
Welke crypto had je daar gezet?quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:19 schreef vigen98 het volgende:
Oh oh... Bitgrail... Ben ik nu 10k kwijt?Vertrouw ze echt niet... Ik ga echt meteen withdrawen als ik de kans heb.
Ik had daar 0,68 BTC heen gestuurd gisteren. Maar ja die is nog steeds niet bevestigdquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:20 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Welke crypto had je daar gezet?
Vlak voor de sluiting als test nog 10 XRB naar de raiblocks wallet gestuurd.. dat kon iig gewoon en stond 0 fee (opmerkelijk..).. zodra ie weer open gaat haal ik de rest ook meteen weg. Net als iedereen denk ik. Is dat niet sowieso het einde van bitgrail dan?quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:19 schreef vigen98 het volgende:
Oh oh... Bitgrail... Ben ik nu 10k kwijt?Vertrouw ze echt niet... Ik ga echt meteen withdrawen als ik de kans heb.
Denk het niet. Ze zijn nu bezig bugs te fixen en ik denk wel dat ze daarna weer online komen. Beter nemen ze voldoende tijd dan dat de shit weer maar voor de helft gefixt wordt.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:19 schreef vigen98 het volgende:
Zekerquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:23 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Denk het niet. Ze zijn nu bezig bugs te fixen en ik denk wel dat ze daarna weer online komen. Beter nemen ze voldoende tijd dan dat de shit weer maar voor de helft gefixt wordt.
Maar goed, het toont maar weer eens temeer aan dat het belangrijk is dat XRB zo snel mogelijk op degelijke exchanges verhandelbaar wordt.
Het systeem is nog niet up running. Wacht tot de tokens worden vrijgegeven dan werkt alles gewoonquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:27 schreef NeeOfTochJA het volgende:
hebben meer mensen problemen met syncen van tokenpay wallet? lijkt me bij nader inzien gewoon een scam, jammer dat ik aan de ico heb mee gedaan.
Ik wil ook nog wat bijkopenquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:24 schreef vigen98 het volgende:
[..]
ZekerWas ook van plan om XRB te halen maar ondertussen is de -20% al weg
laten we t hopen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:28 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Het systeem is nog niet up running. Wacht tot de tokens worden vrijgegeven dan werkt alles gewoonMet wat moet het syncen dan? Er is nog niks om te syncen totdat de tokens worden vrijgegeven.
Kreeg pas vandaag antwoord over mijn nog steeds niet uitbetaalde tokensquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:27 schreef NeeOfTochJA het volgende:
hebben meer mensen problemen met syncen van tokenpay wallet? lijkt me bij nader inzien gewoon een scam, jammer dat ik aan de ico heb mee gedaan.
VEN hodl ik al maar voor daytrading misschien? Ik weet niet precies wat ik nou met die twee aanmoetquote:
XVGquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:38 schreef Rossdale het volgende:
Jongens nu weet ik het niet meer... Wordt januari nou de Waves of VEN maand?
quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:15 schreef Mortaxx het volgende:
Nieuwe blog over xrp
https://xrphodor.wordpress.com
Voor alle sceptici
Als het allemaal zo goed en efficiënt werkt met minimale kosten, waar is dan die 70 miljard euro voor nodig?quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:15 schreef Mortaxx het volgende:
Nieuwe blog over xrp
https://xrphodor.wordpress.com
Voor alle sceptici
Lambo'squote:Op zaterdag 30 december 2017 23:56 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Als het allemaal zo goed en efficiënt werkt met minimale kosten, waar is dan die 70 miljard euro voor nodig?
Johquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:27 schreef NeeOfTochJA het volgende:
Ikquote:Op zondag 31 december 2017 01:35 schreef Tourniquet het volgende:
Wie zaten er ook alweer te wachten op die BTC-transactie met 142 sat/B fee? Er wordt nu geknabbeld aan het blokje met 140-160 sat/B: http://core.jochen-hoenicke.de/queue/#8h
De range met alle 140-160 sat/b transacties bedoel ik, daar zit die van jou ook bij.quote:
Hoe zie je dat dan? Ik zie alleen gekleurde lijntjes maar ik zie bijvoorbeeld niet dat er momenteel dit gemined wordtquote:Op zondag 31 december 2017 02:34 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
De range met alle 140-160 sat/b transacties bedoel ik, daar zit die van jou ook bij.Moet wel gek lopen als die niet binnen nu en een uurtje gemined gaat worden:
http://core.jochen-hoenicke.de/queue/#2h
Die balken met lijntjes zijn alle transacties met een bepaalde fee, die zijn gegroepeerd. Je ziet aan de bovenkant een kartellijn, dat is als er een blok wordt gemined, uiteraard worden eerst alle tranacties met hoge fees meegenomen, met mouse-over kun je helemaal aan de rechterkant zien dat er momenteel 2970 transacties met 140+ sat/byte wachten. Elk blok bevat ruwweg 1500-2500 transacties, dus tenzij er opeens een shitload aan transacties bijkomen of er heel lang geen blok gemined gaat worden is een 142 sat/byte transactie nu dus bijna aan de beurt.quote:Op zondag 31 december 2017 02:36 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Hoe zie je dat dan? Ik zie alleen gekleurde lijntjes maar ik zie bijvoorbeeld niet dat er momenteel dit gemined wordt
Dankjequote:Op zondag 31 december 2017 02:41 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Die balken met lijntjes zijn alle transacties met een bepaalde fee, die zijn gegroepeerd. Je ziet aan de bovenkant een kartellijn, dat is als er een blok wordt gemined, uiteraard worden eerst alle tranacties met hoge fees meegenomen, met mouse-over kun je helemaal aan de rechterkant zien dat er momenteel 2970 transacties met 140+ sat/byte wachten. Elk blok bevat ruwweg 1500-2500 transacties, dus tenzij er opeens een shitload aan transacties bijkomen of er heel lang geen blok gemined gaat worden is een 142 sat/byte transactie nu dus bijna aan de beurt.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |