Gokje: schuld van Bitgrailquote:
Die BitGrail exchange is crap, koers van ¤1 klopt sowieso niet uiteraard.quote:
Zou wel goed voor mij zijn als ik het voor 1 euro kan kopenquote:Op zaterdag 30 december 2017 20:19 schreef -jos- het volgende:
[..]
Die BitGrail exchange is crap, koers van ¤1 klopt sowieso niet uiteraard.
Bevestigd op Telegram: bug in de trading-engine.quote:Op zaterdag 30 december 2017 20:19 schreef -jos- het volgende:
[..]
Die BitGrail exchange is crap, koers van ¤1 klopt sowieso niet uiteraard.
Markets zijn dichtgegooid. Er hebben wel mensen kunnen kopen voor deze prijs. Zou me niets verbazen als Bitgrail binnen aantal dagen failliet is. Als je er nog coins hebt staan: haal ze weg!quote:
Moet je kijken in de Exchange, volgens mij wel.quote:Op zaterdag 30 december 2017 20:25 schreef kevin85 het volgende:
Kan je ook VEN kopen via Binance.com met Ethereum of moet dit altijd via BTC?
Ff eth omzetten naar btc en dan direct naar venquote:Op zaterdag 30 december 2017 20:25 schreef kevin85 het volgende:
Kan je ook VEN kopen via Binance.com met Ethereum of moet dit altijd via BTC?
Op bitgrail zijn de markten gesloten maar het is nog de vraag wat er met het huidige orderboek gebeurd. Op Mercatox is er ook wat paniek uitgebroken in de chatroom.quote:Op zaterdag 30 december 2017 20:27 schreef sniel123 het volgende:
Is het nu echt mogelijk om Xrb tegen 1 euro te kopen?
Nee, ik had op .0006 een order staan en die is er ook niet door gekomen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 20:28 schreef Plots het volgende:
Lol ik had op bitgrail een buy order staan op 9 dollar XRB. Bij thuiskomst kijken of deze is door gekomen.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 20:00 schreef alilami het volgende:
Maikuuul op z'n hendig sjieke scooter ergens in Azië met zijn Verge-bags.
[ afbeelding ]
Zo gek is dat toch niet?quote:Op zaterdag 30 december 2017 20:32 schreef XDo het volgende:
Ze freezen de markt ook echt op waarde 0.00010000. Prutsers.
Jawel, want dat is niet de echte koers. Nu komt deze waarde terecht in coinmarketcap, wallet apps etc en lijkt het alsof de boel gecrasht is terwijl er alleen maar een exchange loopt te kutten.quote:
O ja ik las ff over een nulletje heen. 0,001 was logisch geweest.quote:Op zaterdag 30 december 2017 20:34 schreef XDo het volgende:
[..]
Jawel, want dat is niet de echte koers. Nu komt deze waarde terecht in coinmarketcap, wallet apps etc en lijkt het alsof de boel gecrasht is terwijl er alleen maar een exchange loopt te kutten.
Ik verwacht niet dat Raiblocks hier nog bovenop gaat komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |