Ik kan hier echt niet meer tegen.quote:
quote:
Hmm...quote:
Ja tuurlijk niks mis met AMquote:Op zaterdag 30 december 2017 17:06 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Als het om moderne rock gaat hebben nog wel eens een paar matches ja. Gelukkig maar, zou saai zijn als we het altijd oneens waren![]()
En als je Do I Wanna Know goed vindt denk ik dat er nog veel meer AM classics in je smaak moeten kunnen vallen
TAYLORRRRR GODINquote:
Dat het kapot geplugged is op 3FM maakt het ook nog geen rock klassieker natuurlijkquote:Op zaterdag 30 december 2017 17:05 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Heb er ook weinig mee hoor. Een paar nummertjes maar die indie rock dingen trekken mij überhaupt gewoon niet aan.
Ik kan morgen aanschuiven dus?quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:07 schreef peaceman het volgende:
Diaan is klaar met oliebollen en appelflappen bakken.![]()
Ik wilde helpen opruimen, maar dat hoefde niet![]()
![]()
![]()
Muzikaal Granolquote:Op zaterdag 30 december 2017 17:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik kan hier echt niet meer tegen.
Je vrouw/vriendin heeft een paar mooie bollenquote:Op zaterdag 30 december 2017 17:07 schreef peaceman het volgende:
![]()
![]()
Helaas is dat nu inderdaad al dé mainstream klassieker van AF. Had liever gehad dat het gewoon Rebellion (Lies) was geworden of desnoods Reflektor, Afterlife of Here Comes the Night Time.quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:05 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Ik voorspel hetzelfde voor Everything Now van Arcade Fire.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:07 schreef Isorden het volgende:
Ok, das het betere nieuws, het word al gehaald
een jongedame met veel Oh ja deze! uitspraken...quote:
Heeft ze wel een nieuw biertje gebracht inmiddels?quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:07 schreef peaceman het volgende:
![]()
![]()
saying oe ah ed de goey is al geweest toch?quote:
Is de betere term.quote:
+1quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
een jongedame met veel Oh ja deze! uitspraken...
quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
De mooiste zin uit dit nummer: you cant fight the tears that aint coming
Heb het altijd wel een solide nummer gevonden. Mooi gezongen, niet te lang, gewoon prima. Staat qua notering ook wel prima, en dat zeg ik bijna nooit.quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:07 schreef laxus13 het volgende:
Deze is de afgelopen jaren wel gegroeid bij mij
or the moment of truth in your liesquote:Op zaterdag 30 december 2017 17:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
De mooiste zin uit dit nummer: you cant fight the tears that aint coming
Ah kijk, jullie weten al wie ik benquote:Op zaterdag 30 december 2017 17:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
een jongedame met veel Oh ja deze! uitspraken...
kijk dat is al wat vriendelijker dan die lui met hun: kom maar brengen!quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kan morgen aanschuiven dus?
quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:07 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Je vrouw/vriendin heeft een paar mooie bollen
dat heeft mijn vrouw zekerquote:Op zaterdag 30 december 2017 17:07 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Je vrouw/vriendin heeft een paar mooie bollen
Ed zijn persoontje mag er best vaker in.quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
saying oe ah ed de goey is al geweest toch?
Lijkt me pijnlijk.quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:07 schreef Hamlapjes het volgende:
Volgens mij is het hier al 2018
[small]Kutvuurwerk[/small]
Ik kan ook kinderen vermaken en afwassen!quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
kijk dat is al wat vriendelijker dan die lui met hun: kom maar brengen!
neequote:Op zaterdag 30 december 2017 17:07 schreef alopio het volgende:
[..]
Heeft ze wel een nieuw biertje gebracht inmiddels?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |