Vooral overdag voor mijn gevoelquote:Op zaterdag 30 december 2017 17:02 schreef alopio het volgende:
[..]
Maar deze uren is het wel volop feest met Bløf
Laat Me komt pas morgenquote:Op zaterdag 30 december 2017 17:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
hoe kan het nou een kutuur zijn als het beste Nederlandstalige nummer erbij zit?
Viel mij ook al op... wordt er niet blij vanquote:Op zaterdag 30 december 2017 17:02 schreef alopio het volgende:
[..]
Maar deze uren is het wel volop feest met Bløf
Eetsequote:Op zaterdag 30 december 2017 17:02 schreef Isorden het volgende:
Ben ff friet halen en opeten, tot later
Het is 30 december, dat weet je he?quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:02 schreef datismijnmening het volgende:
Champagne staat koud,
Oliebollen gehaald,
Worstenbroodjes in de over,
Top2000 staat aan.
En de Speciaalbier selectie voor vanavond:
-HJ Arcener Tripel
-Straffe Hendrik Quadrupple
-Texels Vuurbaak
-Gulden Draack
Ik kom niet meer van mijn plek af tot 1 januari
Arctic Monkeys en rock klassieker in één zin, say what?quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:02 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
DIWK is de laatste rockklassieker ooit gemaakt. Hoe ken je die niet?
Smakelijkquote:Op zaterdag 30 december 2017 17:02 schreef Isorden het volgende:
PATAT!quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:02 schreef Isorden het volgende:
Luier omgedaan?quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:02 schreef datismijnmening het volgende:
Champagne staat koud,
Oliebollen gehaald,
Worstenbroodjes in de over,
Top2000 staat aan.
En de Speciaalbier selectie voor vanavond:
-HJ Arcener Tripel
-Straffe Hendrik Quadrupple
-Texels Vuurbaak
-Gulden Draack
Ik kom niet meer van mijn plek af tot 1 januari
Straks maar is de vetpan aangooien #viesdikquote:
Ben je nu verbaasd over elk recent nummer dat redelijk hoog in de lijst staat? Gezien de huidige populariteit van Arctic Monkeys is deze notering echt wel logisch hoor. Bovendien een steengoed nummerquote:
quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:03 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het is 30 december, dat weet je he?
Serieus? Echt niet?quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:02 schreef essnhills het volgende:
335 Welcome To The Jungle Guns N' Roses![]()
Dakterras staat niet in de Top 2000.quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
hoe kan het nou een kutuur zijn als het beste Nederlandstalige nummer erbij zit?
Do I Wanna Know was binnen no-time na het uitkomen al een moderne klassieker. Die riff is geniaal.quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:03 schreef Kyran het volgende:
[..]
Arctic Monkeys en rock klassieker in één zin, say what?
Houden zo zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:04 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dakterras staat niet in de Top 2000.
Keer een met Gretzquote:Op zaterdag 30 december 2017 17:04 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Do I Wanna Know was binnen no-time na het uitkomen al een moderne klassieker. Die riff is geniaal.
Dat zeg ik nietquote:Op zaterdag 30 december 2017 17:04 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Echt he, wat een sukkel ben je dan.
van wie is die?quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:04 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dakterras staat niet in de Top 2000.
Wijze woordenquote:Op zaterdag 30 december 2017 17:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik denk ooit wel eens weer na over eten.
Liever gewoon Django Djangoquote:
quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:03 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ben je nu verbaasd over elk recent nummer dat redelijk hoog in de lijst staat? Gezien de huidige populariteit van Arctic Monkeys is deze notering echt wel logisch hoor. Bovendien een steengoed nummer
Als er een band is die overrated is...quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:03 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ben je nu verbaasd over elk recent nummer dat redelijk hoog in de lijst staat? Gezien de huidige populariteit van Arctic Monkeys is deze notering echt wel logisch hoor. Bovendien een steengoed nummer
Vroom Vroom staat toch niet in de Top 2000?quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik voorspel hetzelfde voor Everything Now van Arcade Fire.quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:04 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Do I Wanna Know was binnen no-time na het uitkomen al een moderne klassieker. Die riff is geniaal.
Dan is de frontman Chris Martin?quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Als er een band is die overrated is...
quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vroom Vroom staat toch niet in de Top 2000?
Heb er ook weinig mee hoor. Een paar nummertjes maar die indie rock dingen trekken mij überhaupt gewoon niet aan.quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Als er een band is die overrated is...
Als het om moderne rock gaat hebben nog wel eens een paar matches ja. Gelukkig maar, zou saai zijn als we het altijd oneens warenquote:
Eten is lekker.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |