Kan ook dodelijk zijn.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:39 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Een lawinepijl lijkt me erg sterk als je de beelden zijn ziet. Zo ontzettend krachtig is zo'n ding helemaal niet
Waarschijnlijk is hij nog aan het onderhandelen met Petrus.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:46 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg, maar als je je met lawinepijlen bezig houdt, vraag je er ook een beetje zelf om.
Er waren zelfs kinderen bij. Iedereen heeft hier de mond vol over drankrijders, ik ook, maar dit zit in dezelfde categorie.
Je mag niks slechts zeggen over doden, maar ik hoop dat deze ellendige figuur zijn daden overdenkt in het hiernamaals.
Mensen die lawinepijlen afvuren bij kinderen, heb ik totaal geen respect voor, net als dronken rijders.
Eigen schuld dikke bult gaat me wat te ver.
Ligt eraan wat je doet vermoedelijk. Als je denkt dat de voorkant de achterkant is en dus de pijl verkeerd afsteekt kan het wel beroerd aflopen wrs.quote:
Nee joh...quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:39 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Een lawinepijl lijkt me erg sterk als je de beelden zijn ziet. Zo ontzettend krachtig is zo'n ding helemaal niet
Gewoon even de ruitenwisser aanzetten dan is het zo wegquote:Op zaterdag 30 december 2017 19:09 schreef anarchitect het volgende:
Vervelend ook voor de buurtbewoners, die moeten nu stukjes bot en hersenen van hun auto afschrapen.
Als je hem in een put wilt schieten en dat ding gaat omhoog en komt onder je jas, dan kun je het niet navertellenquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je doet vermoedelijk. Als je denkt dat de voorkant de achterkant is en dus de pijl verkeerd afsteekt kan het wel beroerd aflopen wrs.
Natuurlijk, maar of je dan in stukken op straat komt te liggen... Ik denk toch echt aan een shell.quote:
Ja, lekker relevant, vuurwerk ergens in gooien, dan bouw je druk op en dat is heel wat anders dan gewoon in de open lucht. .quote:
Al is het de helft kleiner, die dingen wil je niet op de grond laten ontploffen.quote:
Zoals je in het filmpje van de wachmachine kunt zien is zelfs de trommel (vol met gaten en een slap deurtje ervoor, dus daar kan geen druk in opgebouwd worden) aan flarden. Dan heb je wel een idee wat dat met je doet als die op een paar centimeter van je vandaan klapt.quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:13 schreef Embraer89 het volgende:
Ja, lekker relevant, vuurwerk ergens in gooien, dan bouw je druk op en dat is heel wat anders dan gewoon in de open lucht. .
blijkbaarquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:25 schreef junkiexp het volgende:
Wat een achterlijke reacties in dit topic zeg, is dat het nieuwe Fok niveau?
Mja, echt fijn zal het niet zijn. Boeit ook niet zo veel, want het is beide gewoon illegaal.quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zoals je in het filmpje van de wachmachine kunt zien is zelfs de trommel (vol met gaten ja, dus daar kan geen druk in opgebouwd worden) aan flarden. Dan heb je wel een idee wat dat met je doet als die op een paar centimeter van je vandaan klapt.
Dan spoor je toch ook niet...quote:
nachtmerrie voor die kinderen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:18 schreef ootjekatootje het volgende:
Bij het nieuws van 18 uur op de radio zei men dat zijn zoontjes erbij stonden, lijkt me verschrikkelijkers dat voor je deur gebeurt.
Het maakt idd ook weinig uit of het nou een lawinepijl of een shell was, beide keren is het net zo illegaal.quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:19 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Mja, echt fijn zal het niet zijn. Boeit ook niet zo veel, want het is beide gewoon illegaal.
Dus mensen die nu weer over een vuurwerkverbod beginnen denken niet na. Dit is niet van een rotje gekomen.
Niks onzin, kijk het filmpje maar, er liggen een stuk of tien kleinere afdekzeiltjes rondom het ene laken.quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:16 schreef ootjekatootje het volgende:
https://goo.gl/images/iQXvD1
Las op de vorige pagina dat het lichaam verspreid was, onzin imo volgens deze foto van de Nos
Dat valt trouwens ook niet meer onder vuurwerk, maar onder de wet wapens en munitie.quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:20 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dan spoor je toch ook niet...
Maar aan de andere kant komen liefhebbers van die troep imo nooit door de geestelijke keuringen van een explosieve opruimingsdienst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |