Omdat er dan een ander liedje uit had gemoeten.quote:
Ik een M-Line matras...quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:36 schreef Achterhoker het volgende:
Door die reclame toch maar even een Staatslot gekocht.
Er staat nog veel te weinig 90s Eurodance in de lijst der lijsten, in vergelijking met de dominante stromingen uit andere tijdperken. Ik mis bijvoorbeeld ook een klassieker als Gala - Freed From Desirequote:Op zaterdag 30 december 2017 16:35 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Die mogen er best in van mij
Mag ik toch niet hopenquote:
Nee hoor. Toch echt niet.Totale onzin en bij elkaar gerapte nonsens.quote:
Doen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:37 schreef Cee het volgende:
Ik ga volgend jaar naar Londen én Lissabon dus zou eigenlijk nog naar Madrid, Moskou en Praag moeten voor de ultieme *vink.
Deze tekst begrijpt tenminste iedereenquote:
quote:
Nee dusquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:37 schreef Isorden het volgende:
Zijn we het nou een keer allemaal eens?
Lijkt welquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:37 schreef Isorden het volgende:
Zijn we het nou een keer allemaal eens?
die is zo mooiquote:
Ze stonden er niet in.quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:37 schreef Gretzl het volgende:
Zijn alle Volumia-nummer trouwens al voorbij gekomen?
Uitzondering op de regelquote:
nee, ondanks dat ze nu een vriend heeft..quote:
quote:
Ik ben van plan nog wel even te blijven hoorquote:
Met een kattenbel.quote:
Laat het weten via een kattenbel uit Praagquote:
Hou Me Vast is het ergste nummer dat er ooit is geschreven in de Nederlandse taal.quote:
Noem er eens 200.quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:38 schreef laxus13 het volgende:
Blof heeft een hoop ergere nummers gemaakt
De enige die ik ga muten is denk ik de Pokemon theme song. Zelfs André Hazes heb ik keurig uitgezeten als hij langs kwam op een moment dat ik luisterde.quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:38 schreef livelink het volgende:
Dit vind ik met voorsprong de allerergste van Blof. Ik doe het niet snel, maar deze moet ik muten.
Mooiquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben van plan nog wel even te blijven hoor
Dat is toch geen doenquote:
Te vaak gehoordquote:
Ken je erg minstens 400 opnoemenquote:
het erge is dat de Pokemon theme song inmiddels allang niet meer het ergste nummer in de lijst is.quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:39 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
De enige die ik ga muten is denk ik de Pokemon theme song. Zelfs André Hazes heb ik keurig uitgezeten als hij langs kwam op een moment dat ik luisterde.
Knap, morgen wordt er geen post bezorgdquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Morgen als de postbode mijn huis weer heeft gevonden
Mjah ik roep et al de hele week, maar heb eigenlijk nog niet 1x daadwerkelijk op mute gedruktquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik mute niks. Dat is echt voor proleten.
Bewegen ze ook? Dat had ik ze nog niet zien doen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:39 schreef Kyran het volgende:
Kijk al die kort pittig kapseltjes zwijmelen
Ja, schandelijk dat ie nog steeds niet in de keuzelijst staat terwijl The Funeral toch al meerdere jaren hoog in de Snob 2000 staat.quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:39 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Jaaa
Wel vind ik dat The Funeral van Band Of Horses absoluut in de lijst móet.
Ik bestel net iets bij CoolBlue en dat gaan ze morgen bezorgen ... mafkezenquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Knap, morgen wordt er geen post bezorgd
Jij ook al?quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:40 schreef Isorden het volgende:
[..]
Mjah ik roep et al de hele week, maar heb eigenlijk nog niet 1x daadwerkelijk op mute gedrukt
De reclames wel.quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik mute niks. Dat is echt voor proleten.
Ik ken het meer als Dr Who genotquote:
Ik roep het ook meer bij wijze van spreken.quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:40 schreef Isorden het volgende:
[..]
Mjah ik roep et al de hele week, maar heb eigenlijk nog niet 1x daadwerkelijk op mute gedrukt
Dit was deel van het nummer geloof ikquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:40 schreef essnhills het volgende:
Kap eens met dat meeblèren laten horen op de radio![]()
Ik wil het liedje horen, niet die mensen in het café
enkele centimetersquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bewegen ze ook? Dat had ik ze nog niet zien doen.
Vind ik niet. Geveinsd op een nummer stemmen onder de drogreden 'jeugdsentiment'quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
het erge is dat de Pokemon theme song inmiddels allang niet meer het ergste nummer in de lijst is.
Als postbezorger weet ik dit welquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Knap, morgen wordt er geen post bezorgd
quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:40 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik bestel net iets bij CoolBlue en dat gaan ze morgen bezorgen ... mafkezen
Is toch gewoon jeugdsentiment.quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
het erge is dat de Pokemon theme song inmiddels allang niet meer het ergste nummer in de lijst is.
Dat mag gewoon in dit land, zelfs van de ECHTE NEDERLANDER.quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vind ik niet. Geveinsd op een nummer stemmen onder de drogreden 'jeugdsentiment'. Ik veracht geen enkel nummer zo diep als dat
![]()
Pokemongedoe
![]()
![]()
vanavond.
Ik dus ook, conculegaquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als postbezorger weet ik dit wel
quote:
Dat dusquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vind ik niet. Geveinsd op een nummer stemmen onder de drogreden 'jeugdsentiment'. Ik veracht geen enkel nummer zo diep als dat
![]()
Pokemongedoe
![]()
![]()
vanavond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |