Vannacht was Lyin' eyes.quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik dacht dat we die vannacht al hadden gehad
Eensch.quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:32 schreef DecoAoreste het volgende:
Nou ja, het is in ieder geval beter dan de Pokemon theme song.
Ja, die staan ook achterlijk hoog. Zoveel fijne muziek die er in Duitsland wordt gemaakt en de gemiddelde Nederlander komt amper verder dan Rammsteinquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vergeet Kai Ramsteijn niet
Ja ik vind die 300-600 noteringen van de Eagles allemaal hetzelfde liedjequote:
Die vond ik echt saai, mijn moeder zat alles mee te zingen.quote:
quote:
Het Kensington-syndroom.quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik vind die 300-600 noteringen van de Eagles allemaal hetzelfde liedje
Maar die horen er wel in met een paar nummersquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:34 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, die staan ook achterlijk hoog. Zoveel fijne muziek die er in Duitsland wordt gemaakt en de gemiddelde Nederlander komt amper verder dan Rammstein
Ook geen Toy-Box of Whigfield, een grove schande ditquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Aqua , Mercyful Fate/King Daimond en Pretty Maids ontbreken zelfs![]()
For christmas?quote:
Zit wat in, maar vind het wel relaxed.quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik vind die 300-600 noteringen van de Eagles allemaal hetzelfde liedje
Gelijk heeft ze...quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die vond ik echt saai, mijn moeder zat alles mee te zingen.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:34 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, die staan ook achterlijk hoog. Zoveel fijne muziek die er in Duitsland wordt gemaakt en de gemiddelde Nederlander komt amper verder dan Rammstein
Die mogen er best in van mijquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:34 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ook geen Toy-Box of Whigfield, een grove schande dit
Muzikaal behang inderdaad.quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zit wat in, maar vind het wel relaxed.
Eurodance moet sowieso meer in de top 2000 staanquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:34 schreef Gretzl het volgende:
[..]
kortom: zo had het ook gekund Chris Rea!quote:
When i think of you is een heerlijk nummer!quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:34 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Liebe aus Londonquote:
Eens.quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:35 schreef Isorden het volgende:
[..]
When i think of you is een heerlijk nummer!
Poiarkreis 18! Blijft een fijn hitje ja. Ik root zelf heel hard voor een reünie van Wir Sind Helden en hopelijk dan ook weer wat hernieuwde populariteit. Wenn Es Passiert hoor je echt veel te weinig meer op de radioquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik zou Allein, Allein graag in de Top 2000 zien. Als ie er toen in had gemogen had ie er nog steeds in gestaan denk ik. Heerlijke sound had dat nummer.
Why not both?quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik had liever Toy Box met Tarzan en Jane gezien dan dat Tarzannummer van Fill Collins
Sowieso wel in mijn Top 2000quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:35 schreef Isorden het volgende:
[..]
When i think of you is een heerlijk nummer!
Heb ook al 6 matrassen hierquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:36 schreef Achterhoker het volgende:
Door die reclame toch maar even een Staatslot gekocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |