Ja maar die zijn terecht, Volbeat nietquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:32 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Metal adepten zijn blijkbaar trouwe stemmers die een nummer gemakkelijk hoog in de lijst krijgen. Zie ook de noteringen van Slayer, Mötorhead, Iron Maiden en uiteraard de belachelijk hoge posities van Metallica.
goede songwriting, country --> metal, leuke elvis presley stem en voila, TERECHT!quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:31 schreef djenneke het volgende:
Jongens en meisjes. Wie kan mij vertellen, wat dit nou toch voor teringherrie is, en waarom ik dit moet aanhoren?
Ik mis een duidelijke reden.
Vergeet Kai Ramsteijn nietquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:32 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Metal adepten zijn blijkbaar trouwe stemmers die een nummer gemakkelijk hoog in de lijst krijgen. Zie ook de noteringen van Slayer, Mötorhead, Iron Maiden en uiteraard de belachelijk hoge posities van Metallica.
Aqua , Mercyful Fate/King Daimond en Pretty Maids ontbreken zelfsquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:31 schreef Gretzl het volgende:
Deze herrie hoger dan alle andere fijne Deense artiesten zoals Saybia en Mø. Onvoorstelbaar
Ok, dat welquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:32 schreef DecoAoreste het volgende:
Nou ja, het is in ieder geval beter dan de Pokemon theme song.
Dat nummer heeft voor veel mensen nog nostalgische waarde. Deze Volbeat is gewoon een nietszeggend ramplaatje wat eerder in de onderste regionen thuis hoort.quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:32 schreef DecoAoreste het volgende:
Nou ja, het is in ieder geval beter dan de Pokemon theme song.
Aalesunds.quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vergeet Kai Ramsteijn niet
Ik dacht dat we die vannacht al hadden gehadquote:
Ik vind One en Nothing Else Matters wel terecht staan, de rest veel te hoog inderdaad.quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:32 schreef Gretzl het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |