Daarvoor ook niet....behalve deze en Band Aidquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:32 schreef Hamlapjes het volgende:
Kerstmuziek na kerst trek ik niet meer. Deze dus ook niet
Versie met drums toch wel?quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik had overigens op De Peel in brand van Rowwen Hèze gestemd.
QFTquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Achterhoeks en Twents zijn de mooiste dialecten van Nederland. Geen discussie over mogelijk.
Maar het is ook alweer voor de kerst nu..quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:32 schreef Hamlapjes het volgende:
Nee, ze moeten eens wat meer oud/nieuw nummers maken om dat gat op te vullen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:32 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik ben een rasechte Drent, maar stem geen Skik of Lohues. Wel jammer, want Lohues is een toffe peer. Graag had ik Ede Staal gestemd, maar die is verbodenquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ook wel logisch. De Friezen horen Rowwen Heze en stemmen De Kast in de top 2000, de Drenthenaren stemmen daarop weer Daniel Lohues in de top 2000 en dan stemmen de Brabanders weer op Guus Meeuwis, de Zeeuwen op Bløf en de achterhoekers op Normaal.
Het wordt alleen maar meer en meer zo
Sorry maar ik vind Twents echt een van de lelijkste dialecten van Nederland hebben, en ik heb er meer dan genoeg van gehoord in mijn 10 jaar dat ik in Enschede woonde.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Achterhoeks en Twents zijn de mooiste dialecten van Nederland. Geen discussie over mogelijk.
alles beter dan dat t-shirt van Disturbedquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:32 schreef houdjemond het volgende:
* houdjemond trekt kersttrui weer aan
Die discussie zouden we inderdaad toch niet verstaan.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Lekkah, zometeen even gourmetten en dan langs de woonboulevard.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nou jongens, hoe gaan jullie op zesde kerstdag
Dit jaar was echt verschrikkelijk. De dag na Sinterklaas werden alle kerstnummers weer uit de kast getrokken en minstens 2 per uur gedraaid op de radioquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daarvoor ook niet....behalve deze en Band Aid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |