Bij dit nummer zal ik het door de vingers zien.quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:42 schreef Ferdo het volgende:
Als de zang is begonnen hou je je mond, Gijs.
Ik vermoed dat mijn schroefdraad stuk is....quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:41 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik moet mijn potje nog zoeken
Bij deze hoop op nog vele jaren met je menneke
Dat kloptquote:Op zaterdag 30 december 2017 13:41 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je niet bedoelt dat het bij die 22 jaar blijft?
Ze ketsen allemaal af?quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vermoed dat mijn schroefdraad stuk is....
Ik hoop het ook. Het is hopen op een beter 2018. Het komt vast goedquote:Op zaterdag 30 december 2017 13:41 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik moet mijn potje nog zoeken
Bij deze hoop op nog vele jaren met je menneke
Of te kort, net zoals bij die slimme gasmetersquote:Op zaterdag 30 december 2017 13:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vermoed dat mijn schroefdraad stuk is....
Maar ik heb je lief, 4 jaargetijden lang!quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:42 schreef Zorro het volgende:
Doet vingers in oren
LALALALALALALALALALALAAAA
Ik lees wel als het klaar is he
LALALALALLALALALAAA
ja dat dan weer welquote:Op zaterdag 30 december 2017 13:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit is toch het lijflied van elke FOK!ker naar FOK! toe, toch?
Jaquote:
Dat is zinloos als sommige mensen naar de gewone radio, anderen naar de internetradio, en nog weer anderen naar de stream of Cultura24 luisteren/kijkenquote:Op zaterdag 30 december 2017 13:42 schreef Zorro het volgende:
Doet vingers in oren
LALALALALALALALALALALAAAA
Ik lees wel als het klaar is he
LALALALALLALALALAAA
Dat zal het zijnquote:Op zaterdag 30 december 2017 13:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Of te kort, net zoals bij die slimme gasmeters
Om plaats te maken voor een echte dj.quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:42 schreef DeLuna het volgende:
Over een kwartier is Gijs eindelijk weer opgetyfd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |