Zag er niet slecht uitquote:Op zaterdag 30 december 2017 12:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
jij hebt Maan zonder kleren gezien?
De Tros zal haar nooit vergeten. Lekker blijven pluggen in de Beste Zangers.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:15 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat ze niet naar het ESF gaat. Hopelijk is iedereen haar weer vergeten tegen de tijd dat ESF 2019 nadert.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
Bij een Bowie concert staan en dan de mensen naast je horen zeggen: "Hey wat tof! Hij speelt een nummer van Nirvana!"_______!!!!
Net als met I Shot The Sherrif van Eric Clapton, Het is van Bob Marley verdomme, hoe weten ze dat niet?quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
Bij een Bowie concert staan en dan de mensen naast je horen zeggen: "Hey wat tof! Hij speelt een nummer van Nirvana!"_______!!!!
Tsja, de Tros.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
De Tros zal haar nooit vergeten. Lekker blijven pluggen in de Beste Zangers.
ik vind beide versies tofquote:Op zaterdag 30 december 2017 12:15 schreef MTheBassman het volgende:
Vind de versie van Bowie nog steeds beter
daarin sta je niet alleenquote:Op zaterdag 30 december 2017 12:15 schreef Achterhoker het volgende:
Een van de weinige nummers waarvan ik de cover eigenlijk beter vind
Triest, maar dat zal nooit meer gebeuren.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
Hier ben ik het mee eensquote:Op zaterdag 30 december 2017 12:16 schreef alopio het volgende:
Beter dan het orgineel...en dat is serieus ja
Nirvana goden
Jij vond die van Bowie overgeproduceerd!quote:
quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:15 schreef MTheBassman het volgende:
Vind de versie van Bowie nog steeds beter
1 troost andersom ook niet hi ha hoquote:Op zaterdag 30 december 2017 12:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Triest, maar dat zal nooit meer gebeuren.
Is met NIN en Hurt ook altijd zoquote:Op zaterdag 30 december 2017 12:16 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Net als met I Shot The Sherrif van Eric Clapton, Het is van Bob Marley verdomme, hoe weten ze dat niet?
Pat Smearbaasquote:Op zaterdag 30 december 2017 12:16 schreef alopio het volgende:
En de halve Foo’s op deze versie met Dave en Pat
En Pollyquote:Op zaterdag 30 december 2017 12:17 schreef Dagoduck het volgende:
Where did you sleep last night is beter.
is Maan er ook weer geheel toevallig op een stoeltje vooraan?quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vind wel dat papa Maan toch weer een leuk programma neerzet deze week
hij roept wel eens meer watquote:Op zaterdag 30 december 2017 12:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Jij vond die van Bowie overgeproduceerd!
Maar tof dat je daar op terug gekomen bent
Morgenavond dan. Vaste prik.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
is Maan er ook weer geheel toevallig op een stoeltje vooraan?
quote:
dat vind ik wel zo slecht... we weten nu wel dat papa er alles aan doet om van zijn dochter een ster te maken.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Morgenavond dan. Vaste prik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |