Shoarma? Doner?quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:10 schreef Isorden het volgende:
Zo ff in rap tempo 2 broodjes naar binnen gewerkt
quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat valt me nou toch erg tegen.
"is"
quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:10 schreef alopio het volgende:
[..]
Dan mis je ook halve nummers elke keer
Misschien is 'Maar' een typfout op een naam. Dan klopt de zin wel.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat valt me nou toch erg tegen.
"is"
#vreetzakquote:Op zaterdag 30 december 2017 12:10 schreef Isorden het volgende:
Zo ff in rap tempo 2 broodjes naar binnen gewerkt
Nee heel saai gewoon met smeerworstquote:Op zaterdag 30 december 2017 12:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Shoarma? Doner?
Echt, halve info dit jonguh!
Mee eens, die zanger vraagt live drie keer per nummer of je mee wil klappen als publiek.quote:
Broodje aap natuurlijkquote:Op zaterdag 30 december 2017 12:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Shoarma? Doner?
Echt, halve info dit jonguh!
Maan woont bij laxus13 in huisquote:Op zaterdag 30 december 2017 12:10 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Misschien is 'Maar' een typfout op een naam. Dan klopt de zin wel.
Was dat maar waarquote:
Oja, dat was ook zo.quote:
ik dacht dat jij op oud viel?quote:
Ik val op alles wat een ... heeftquote:
Ray Manzarek!quote:
Zo zonde, over een paar jaar is de helft eruit. Legendarische band en dan minder noteringen dan Kensington of Bløfquote:Op zaterdag 30 december 2017 12:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Oja, dat was ook zo.Stomme stemmers.
Jaquote:
dat orgeltje is zo fucking schel hèquote:
Je valt op MadMaster?quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:12 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Ik val op alles wat een ... heeft
Maar is wel ff iets te eten pakken.quote:
dat is wel heel wanhopigquote:Op zaterdag 30 december 2017 12:12 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Dieren ook?quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:12 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Ik doe niet geloven mijn ogenquote:
Maan heeft een Piemol??quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:12 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Neequote:
Yes i didquote:Op zaterdag 30 december 2017 12:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Maar is wel ff iets te eten pakken.
Zag je wat ik deed
Gohquote:
Die naam kende ik wel. Hij had een keer alleen Riders gespeeld en ertussenin uitgelegd hoe ze het nummer geschreven hebbenquote:
Broodje döner? Wat? Veel te weinig info dit.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:12 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Toen ik gister keek nietquote:
Je wordt ook stokdoof als je naast zo'n ding staat.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:13 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
dat orgeltje is zo fucking schel hè
jij hebt Maan zonder kleren gezien?quote:
Komende nacht heel wat prettigs volgens mij.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:13 schreef Achterhoker het volgende:
85% van de nummers die nog moeten komen zijn nu wel puur genot. Af en toe wat rotzooi ertussen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |