30 seconde volgens mij, wel belachelijk inderdaad, we leven bijna in 2018!quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:07 schreef Sfeermaker het volgende:
de internetstream loopt 1 minuut achter op de tv
quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ringo Starr tot ridder geslagen.
Wat denk je? UIT DE MAAT!
Badumtss
mensen zijn gelukkig verstandiger geworden.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:08 schreef MTheBassman het volgende:
Ben eigenlijk verbaasd dat dit laag staat terwijl Riders 48 staat. Ik dacht zelf altijd dat Light My Fire werd gezien als hun beste plaat.
Riders zolang ik weet al de hoogste. Ook vroegah in de Top 100 allertijden al.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:08 schreef MTheBassman het volgende:
Ben eigenlijk verbaasd dat dit laag staat terwijl Riders 48 staat. Ik dacht zelf altijd dat Light My Fire werd gezien als hun beste plaat.
Meest bekende misschien? ik vind het niet de mooistequote:Op zaterdag 30 december 2017 12:08 schreef MTheBassman het volgende:
Ook irritant ja, überhaupt dat geschreeuw altijd.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:07 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Die van Neckermann is irritanter
Als ze dat nou gebruikten om Gijs er nog even snel uit te knippen steeds, zoals ze na Nipplegate in de VS doen, maar helaas. Zelfs dat niet.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
30 seconde volgens mij, wel belachelijk inderdaad, we leven bijna in 2018!
1 ding is zeker, Ringo drumt niet in deze band....quote:
Ik vind Riders zelf ook mooier hoorquote:Op zaterdag 30 december 2017 12:09 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Meest bekende misschien? ik vind het niet de mooiste
FTFYquote:Op zaterdag 30 december 2017 12:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
30 seconds to mars volgens mij, wel belachelijk inderdaad, we leven bijna in 2018!
Met hoeveel nummers staan ze erin eigenlijk?quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:08 schreef MTheBassman het volgende:
Lars Ulrich ook niet, deze ritmes zijn voor hem net hogere wiskunde.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:09 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
1 ding is zeker, Ringo drumt niet in deze band....
Dat valt me nou toch erg tegen.quote:
Dan mis je ook halve nummers elke keerquote:Op zaterdag 30 december 2017 12:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als ze dat nou gebruikten om Gijs er nog even snel uit te knippen steeds, zoals ze na Nipplegate in de VS doen, maar helaas. Zelfs dat niet.
10 en bijna allemaal gezaktquote:Op zaterdag 30 december 2017 12:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Met hoeveel nummers staan ze erin eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |