Misschien kunnen we er een referendum over houden.quote:Op zaterdag 30 december 2017 11:36 schreef remlof het volgende:
www.vuurwerkmanifest.nl
Als we dit nu allemaal even tekenen zijn we wellicht volgend jaar van die tokkie-ellende af.
Het is hier sowieso al amper wat, wat dat betreft wel een verschil met Schubbenkutteveenquote:Op zaterdag 30 december 2017 11:36 schreef remlof het volgende:
www.vuurwerkmanifest.nl
Als we dit nu allemaal even tekenen zijn we wellicht volgend jaar van die tokkie-ellende af.
Een parlementaire meerderheid lijkt mij afdoende.quote:Op zaterdag 30 december 2017 11:37 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Misschien kunnen we er een referendum over houden.
Is die er, voor een algeheel verbod op consumentenvuurwerk?quote:Op zaterdag 30 december 2017 11:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Een parlementaire meerderheid lijkt mij afdoende.
Natuurlijk niet. Daarvoor vinden veel te veel mensen het leuk. En het is maar een paar dagen per jaar. Je ziet het de laatste jaren ook eerder richting versoepelen gaan.quote:Op zaterdag 30 december 2017 11:43 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Is die er, voor een algeheel verbod op consumentenvuurwerk?
In het parlement is er wel een meerderheid voor een verbod op knalvuurwerk en vuurpijlen meen ik.quote:Op zaterdag 30 december 2017 11:43 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Is die er, voor een algeheel verbod op consumentenvuurwerk?
Weer een traditie om zeep helpen? Is ook nooit goed met jullie linksmensen...quote:Op zaterdag 30 december 2017 11:36 schreef remlof het volgende:
www.vuurwerkmanifest.nl
Dat vraag ik mij dus af. Ik denk dat het na GL/PvdA/PvdD en het CDA wel ophoudt, maar ik heb me er niet echt in verdiept. Gezien de omzet in de branche en het aantal vuurwerkconsumenten is het niet echt een populair besluit natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 december 2017 11:51 schreef remlof het volgende:
[..]
In het parlement is er wel een meerderheid voor een verbod op knalvuurwerk en vuurpijlen meen ik.
Hier dit:quote:Op zaterdag 30 december 2017 11:55 schreef skysherrif het volgende:
Lekkere muziek nu.
En voor zo'n vuurwerkverbod teken ik meteen.
Pagga, hihihihiquote:Op zaterdag 30 december 2017 11:59 schreef Volkorenbrood het volgende:
De regering van VS-president Donald Trump heeft de presidentiële adviesraad over hiv/aids (PACHA) ontbonden. De leden kregen per brief te horen dat ze niet meer nodig zijn.
Ik ook. Primitief gedrag, dat vuurwerk afsteken. Vuurwerkshows zijn de toekomstquote:Op zaterdag 30 december 2017 11:55 schreef skysherrif het volgende:
Lekkere muziek nu.
En voor zo'n vuurwerkverbod teken ik meteen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |