Je ligt ook op je kussen, stil te dromen?quote:Op zaterdag 30 december 2017 20:38 schreef CindieY het volgende:
Het is dat ik de tag zie, ik had eigenlijk nog helemaal niet naar de tekst geluisterd, het was me nog niet eens opgevallen dat het Nederlandstalig is
Volgens mij waren de Hepie's Grunningers...quote:Op zaterdag 30 december 2017 20:38 schreef CindieY het volgende:
Het is dat ik de tag zie, ik had eigenlijk nog helemaal niet naar de tekst geluisterd, het was me nog niet eens opgevallen dat het Nederlandstalig is
Zoek niet verder, ik heb haar gevonden! Het valt nog wel mee met dat gratenpakhuis.quote:Op zaterdag 30 december 2017 20:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Zolang ze zich niet bekend maakt, zal ze nog moeten blijven wachten.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 20:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Zoek niet verder, ik heb haar gevonden! Het valt nog wel mee met dat gratenpakhuis.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 december 2017 20:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Zoek niet verder, ik heb haar gevonden! Het valt nog wel mee met dat gratenpakhuis.
[ afbeelding ]
Zoiets jaquote:Op zaterdag 30 december 2017 20:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Je ligt ook op je kussen, stil te dromen?
Zegt me niksquote:Op zaterdag 30 december 2017 20:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgens mij waren de Hepie's Grunningers...
Ede Staalquote:Op zaterdag 30 december 2017 20:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zoiets ja
[..]
Zegt me niksIk ken natuurlijk wel Rooie Rinus en Pe Daalemmer en Ede Staal enzo
Obesitaskliniek is een hintquote:Op zaterdag 30 december 2017 20:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet als ik niet weet waar ik moet zoeken hè?
Dat is voor mij ook al sinds in ingetuned ben.quote:Op zaterdag 30 december 2017 20:46 schreef MadMaster het volgende:
Dit is toch wel erg buiten mijn comfort zone...
Maar je doet het voor Melting, toch?quote:Op zaterdag 30 december 2017 20:46 schreef MadMaster het volgende:
Dit is toch wel erg buiten mijn comfort zone...
Ik probeer in ieder geval iets te draaien wat enigszins bekend is...quote:Op zaterdag 30 december 2017 20:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is voor mij ook al sinds in ingetuned ben.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 20:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar je doet het voor Melting, toch?
quote:Op zaterdag 30 december 2017 20:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar je doet het voor Melting, toch?
Generatiedingetje hierquote:Op zaterdag 30 december 2017 20:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik probeer in ieder geval iets te draaien wat enigszins bekend is...
Ik ben nog steeds twintiger hèquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I reject reality and substitute my own
quote:Op zaterdag 30 december 2017 20:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds twintiger hè
Ja, dan kan dat wel kloppen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hierna gaan we aan de bingo.
Of toch de aerobic les?![]()
Zal er wat handjes ingooien...quote:Op zaterdag 30 december 2017 20:55 schreef CindieY het volgende:
Ik verwachtte zo'n 'waar zijn die handjes' moment en dat zakte toen ineens in
quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:00 schreef livelink het volgende:
Dank je wel MadMaster voor deze opmaat richting Melting
Ik heb net een wijntje ingschonken. Op je kleinkroostquote:
Tuned is er toch. En MadMaster. Dan maken wij sowieso geen enkele kans.quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:03 schreef CindieY het volgende:
Ik hoef zo te horen niet mee te gaan raden![]()
Dan maar even wasje in de wasmachine stoppen.
Dank jequote:Op zaterdag 30 december 2017 21:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb net een wijntje ingschonken. Op je kleinkroost
Je weet helemaal nog niet wat er gaat komen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:03 schreef CindieY het volgende:
Ik hoef zo te horen niet mee te gaan raden![]()
Dan maar even wasje in de wasmachine stoppen.
Cognacquote:Op zaterdag 30 december 2017 21:04 schreef just me het volgende:
[..]
Dank je
Ik heb nu het excuus dat ik mijn verkoudheid zo snel mogelijk weg moet krijgen
Alsof jij een excuus nodig hebt.quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:04 schreef just me het volgende:
[..]
Dank je
Ik heb nu het excuus dat ik mijn verkoudheid zo snel mogelijk weg moet krijgen
quote:
Je zit hier toch per definitie goed?quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:07 schreef just me het volgende:
[..]Koen, ben je goed hier of vergis je je weer
quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:06 schreef livelink het volgende:
Alhoewel, de titel zal wel I'm not scared zijn.
laatst kwam Koen goedemorgen zeggen maar hij zei later dat hij in het verkeerde topic zatquote:Op zaterdag 30 december 2017 21:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Je zit hier toch per definitie goed?
ff lekker zwaaien hierquote:Op zaterdag 30 december 2017 21:07 schreef just me het volgende:
[..]Koen, ben je goed hier of vergis je je weer
quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:09 schreef Koen66 het volgende:
Al staat hier wel de top 2000 op ipv radio 49
quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:09 schreef Koen66 het volgende:
Al staat hier wel de top 2000 op ipv radio 49
Mijn neus en oren zitten nog dichtquote:Op zaterdag 30 december 2017 21:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had al 'Omieeeeee!' geroepen...
Titel is goed. Artiest niet.quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:11 schreef MadMaster het volgende:
Burn Rubber On It van Fat Back Larry of zoiets?
quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, ik weet het wel.
Ze hebben een grotere hit gehad...
Gap Band?
Volgens mij is dat goedquote:Op zaterdag 30 december 2017 21:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, ik weet het wel.
Ze hebben een grotere hit gehad...
Gap Band?
Bij mij wel, hoe is het in huize Koen ?quote:
quote:
Ja, ik vrolijk weer een beetje op nu. Werd een beetje gedeprimeerd van de top2000 en het naderende oudjaar.quote:
mevr Koen zit te gamen, kids boven ook, tv staat op kanaal 1802, dus daar gaat Fok prima bijquote:Op zaterdag 30 december 2017 21:13 schreef Melting het volgende:
[..]Ja hoor...
Daar ook? Aangezien je er al zo vroeg bent?
gedeprimeerd?quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik vrolijk weer een beetje op nu. Werd een beetje gedeprimeerd van de top2000 en het naderende oudjaar.
summertime blues ?quote:
Kanaal 1802?quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mevr Koen zit te gamen, kids boven ook, tv staat op kanaal 1802, dus daar gaat Fok prima bij
Drie dagen feest vieren en nauwelijks slapen eerder...quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Kan gebeuren...
Wintertime blues?
Ah, dat is wel een leukere reden (dat feesten dan, niet dat nauwelijks slapen natuurlijk)quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Drie dagen feest vieren en nauwelijks slapen eerder...
Dat is nu inderdaad een stuk minder.quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toen keek ze nog wel helder uit haar ogen...
Die ogen heeft ze waarschijnlijk onderhand al niet meer!quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is nu inderdaad een stuk minder.
long time agoquote:Op zaterdag 30 december 2017 21:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Beetje erg wit wel... vast Visine of Photoshopquote:Op zaterdag 30 december 2017 21:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kanaal 222 werd ze onrustig vanquote:Op zaterdag 30 december 2017 21:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O ja, dat hebben wij ook.
Maar dat gebruik ik nooit...
Het zelfde spul wat Julio Iglesias op z'n tanden gebruikt anders?quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:22 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Beetje erg wit wel... vast Visine of Photoshop
Waterstofperoxidequote:Op zaterdag 30 december 2017 21:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Het zelfde spul wat Julio Iglesias op z'n tanden gebruikt anders?
Verstandskiezen?quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar heb ik slechte ervaringen mee...
Heb je sindsdien je huidige kapsel?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |