Niet als ik niet weet waar ik moet zoeken hè?quote:Op zaterdag 30 december 2017 20:37 schreef Tuned22 het volgende:
Straks weegt ze een ons... tref je een gratenpakhuis aan
Je ligt ook op je kussen, stil te dromen?quote:Op zaterdag 30 december 2017 20:38 schreef CindieY het volgende:
Het is dat ik de tag zie, ik had eigenlijk nog helemaal niet naar de tekst geluisterd, het was me nog niet eens opgevallen dat het Nederlandstalig is
Volgens mij waren de Hepie's Grunningers...quote:Op zaterdag 30 december 2017 20:38 schreef CindieY het volgende:
Het is dat ik de tag zie, ik had eigenlijk nog helemaal niet naar de tekst geluisterd, het was me nog niet eens opgevallen dat het Nederlandstalig is
Zoek niet verder, ik heb haar gevonden! Het valt nog wel mee met dat gratenpakhuis.quote:Op zaterdag 30 december 2017 20:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Zolang ze zich niet bekend maakt, zal ze nog moeten blijven wachten.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 20:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Zoek niet verder, ik heb haar gevonden! Het valt nog wel mee met dat gratenpakhuis.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 december 2017 20:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Zoek niet verder, ik heb haar gevonden! Het valt nog wel mee met dat gratenpakhuis.
[ afbeelding ]
Zoiets jaquote:Op zaterdag 30 december 2017 20:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Je ligt ook op je kussen, stil te dromen?
Zegt me niksquote:Op zaterdag 30 december 2017 20:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgens mij waren de Hepie's Grunningers...
Ede Staalquote:Op zaterdag 30 december 2017 20:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zoiets ja
[..]
Zegt me niksIk ken natuurlijk wel Rooie Rinus en Pe Daalemmer en Ede Staal enzo
Obesitaskliniek is een hintquote:Op zaterdag 30 december 2017 20:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet als ik niet weet waar ik moet zoeken hè?
Dat is voor mij ook al sinds in ingetuned ben.quote:Op zaterdag 30 december 2017 20:46 schreef MadMaster het volgende:
Dit is toch wel erg buiten mijn comfort zone...
Maar je doet het voor Melting, toch?quote:Op zaterdag 30 december 2017 20:46 schreef MadMaster het volgende:
Dit is toch wel erg buiten mijn comfort zone...
Ik probeer in ieder geval iets te draaien wat enigszins bekend is...quote:Op zaterdag 30 december 2017 20:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is voor mij ook al sinds in ingetuned ben.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 20:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar je doet het voor Melting, toch?
quote:Op zaterdag 30 december 2017 20:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar je doet het voor Melting, toch?
Generatiedingetje hierquote:Op zaterdag 30 december 2017 20:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik probeer in ieder geval iets te draaien wat enigszins bekend is...
Ik ben nog steeds twintiger hèquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I reject reality and substitute my own
quote:Op zaterdag 30 december 2017 20:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds twintiger hè
Ja, dan kan dat wel kloppen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hierna gaan we aan de bingo.
Of toch de aerobic les?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |