Je kan haar botten tellen?quote:Op zaterdag 30 december 2017 02:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Godver, wat een chick is het ook.
Ergens wel, maar dat is natuurlijk wel minder episch.quote:Op zaterdag 30 december 2017 02:35 schreef Koen66 het volgende:
wat dat betreft zouden ze beter een dag eerder kunnen starten / eindigen
Een stel Slayer-fans uitnodigen om hierop te headbangen is al eens door Jasper de Vries gedaan, maar ze zal het wel niet geheel ongemerkt voorbij laten gaan.quote:
Als ze geen extra botten heeft evenveel als bij ieder mens.quote:
Reken maar dat ik op ben danquote:
Hoe dan! In dit uurquote:
Ik ben jaloers. Dan zit ik bij mensen die naar Ik Hou Van Holland kijken.quote:Op zaterdag 30 december 2017 02:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar niet gigantisch veel.
Oke, volgende dag in de nacht, zo goed?quote:Op zaterdag 30 december 2017 02:35 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
De laatste avond? 31-12?Luisteren dan nog mensen hier?
Ben al op sinds 6uur, na kort nachtje omdat dochter niet wilde slapen en hele dag werkquote:
staat hier geheid ook opquote:Op zaterdag 30 december 2017 02:36 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ben jaloers. Dan zit ik bij mensen die naar Ik Hou Van Holland kijken.
Herkenbaar probleemquote:Op zaterdag 30 december 2017 02:36 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Geen Ik hou van holland op oudjaarsavond.quote:Op zaterdag 30 december 2017 02:36 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Sorryquote:Op zaterdag 30 december 2017 02:36 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Oke, volgende dag in de nacht, zo goed?
Ik ben eigenlijk altijd thuis met mijn ouders, Youp is vaste prik. Geen problemen meequote:Op zaterdag 30 december 2017 02:36 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
In the middle of the streetquote:
Die was al geweest, maar nu geniet ik van deze.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |