Iets wat ik ooit had, maar ik heb het al even niet mee~zzzzzzzzzz.quote:
I never sleep, 'cause sleep is the cousin of death.quote:
laatste uren komt er hier nooit iets van luisterenquote:Op zaterdag 30 december 2017 02:33 schreef MTheBassman het volgende:
Het erge is, waarschijnlijk gaat de laatste avond nóg meer genotnummers hebben dus het wordt des te moeilijker elke avond eigenlijk
quote:Op zaterdag 30 december 2017 02:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
HOW DO YOU DO! NOW YOU GONNA DIE
Ja die death vind ik al een lul, dan zal die slaap gast ook niet zoveel beter zijn.quote:Op zaterdag 30 december 2017 02:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
I never sleep, 'cause sleep is the cousin of death.
Godver, wat een chick is het ook.quote:
Morgen Slayer tijdens Cielkequote:Op zaterdag 30 december 2017 02:33 schreef MTheBassman het volgende:
Het erge is, waarschijnlijk gaat de laatste avond nóg meer genotnummers hebben dus het wordt des te moeilijker elke avond eigenlijk
De laatste nacht is elk jaar weer huilen dat ik zoveel mooie nummers mis. Maar van mijn stemlijst ga ik alleen Papillon mislopen, dus het valt relatief gezien nog mee.quote:Op zaterdag 30 december 2017 02:33 schreef MTheBassman het volgende:
quote:Op zaterdag 30 december 2017 02:31 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zwarte lijst
Waren ze zich bewust van de negatieve connotatie?
De laatste avond? 31-12?quote:Op zaterdag 30 december 2017 02:33 schreef MTheBassman het volgende:
Jawel hoor, maar niet gigantisch veel.quote:Op zaterdag 30 december 2017 02:35 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
De laatste avond? 31-12?Luisteren dan nog mensen hier?
Lekker wijf, bagger muziekquote:
Je kan haar botten tellen?quote:Op zaterdag 30 december 2017 02:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Godver, wat een chick is het ook.
Ergens wel, maar dat is natuurlijk wel minder episch.quote:Op zaterdag 30 december 2017 02:35 schreef Koen66 het volgende:
wat dat betreft zouden ze beter een dag eerder kunnen starten / eindigen
Een stel Slayer-fans uitnodigen om hierop te headbangen is al eens door Jasper de Vries gedaan, maar ze zal het wel niet geheel ongemerkt voorbij laten gaan.quote:
Als ze geen extra botten heeft evenveel als bij ieder mens.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |