Zwarte lijstquote:Op zaterdag 30 december 2017 02:31 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ja, omdat Radio 6 zo nodig met haar eigen 'zwarte lijst' moest aankomen.![]()
Pfoeh echt he... Ben blij om een nachtmens te zijn op dit momentquote:
Echtquote:Op zaterdag 30 december 2017 02:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik zoek een moment om me richting bed te verplaatsen, maar dat valt niet echt mee.
#nooitmeerslapenquote:Op zaterdag 30 december 2017 02:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik zoek een moment om me richting bed te verplaatsen, maar dat valt niet echt mee.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 02:31 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zwarte lijst
Waren ze zich bewust van de negatieve connotatie?
dat zeg ik meestal al nooit ;Pquote:Op zaterdag 30 december 2017 02:32 schreef Kyran het volgende:
[..]
EchtVrouw is al naar bed, ik zei ik kom zo, duurt niet lang ... pom pom pom
Op de klanken van The Final Countdown ga ik te ruste. 'Morgenavond' gaan we weer mach 100quote:Op zaterdag 30 december 2017 02:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Slaap? Wat is dat?quote:Op zaterdag 30 december 2017 02:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
HOW DO YOU DO! NOW YOU GONNA DIEquote:Op zaterdag 30 december 2017 02:33 schreef datismijnmening het volgende:
Dit nummer![]()
Verhaaltje is wel grappig, maar wat een muzikale vaatdoek
Echt een muzikale rollercoaster, van De Staat en Paul Elstak via Henk Westbroek, Fleetwood Mac en Louis Armstrong en dooorrrrrrrrrrr naar Johnny Cash. En Whitesnake.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |