Hoe dan! In dit uurquote:
Ik ben jaloers. Dan zit ik bij mensen die naar Ik Hou Van Holland kijken.quote:Op zaterdag 30 december 2017 02:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar niet gigantisch veel.
Oke, volgende dag in de nacht, zo goed?quote:Op zaterdag 30 december 2017 02:35 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
De laatste avond? 31-12?Luisteren dan nog mensen hier?
Ben al op sinds 6uur, na kort nachtje omdat dochter niet wilde slapen en hele dag werkquote:
staat hier geheid ook opquote:Op zaterdag 30 december 2017 02:36 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ben jaloers. Dan zit ik bij mensen die naar Ik Hou Van Holland kijken.
Herkenbaar probleemquote:Op zaterdag 30 december 2017 02:36 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Geen Ik hou van holland op oudjaarsavond.quote:Op zaterdag 30 december 2017 02:36 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Sorryquote:Op zaterdag 30 december 2017 02:36 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Oke, volgende dag in de nacht, zo goed?
Ik ben eigenlijk altijd thuis met mijn ouders, Youp is vaste prik. Geen problemen meequote:Op zaterdag 30 december 2017 02:36 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
In the middle of the streetquote:
Die was al geweest, maar nu geniet ik van deze.quote:
Broekje begint nu wel uit te gaan na Cielke en blonde barmeid genotquote:
Awquote:
Ik hoop dat ze daar een betere smaak hebben danquote:Op zaterdag 30 december 2017 02:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Herkenbaar probleem. Alhoewel, zondag eens oud en nieuw vieren bij mensen met wie ik dat nog nooit eerder deed.
Miljoenenjacht is wel beter dan Ik Hou Van Holland. Al scheelt het niet veelquote:Op zaterdag 30 december 2017 02:37 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Geen Ik hou van holland op oudjaarsavond.
Wel Miljoenenjacht. HA! Je bent de lul.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 02:38 schreef Dagoduck het volgende:
Twee jaar terug met oud/nieuw in Nieuw-Zeeland, was wel fucking één van de eerste die in 2016 zatMaar goed, we vierden het bij familie daar met allemaal oudjes en vrienden die ik niet kende, dus heb het maar op een zuipen gezet.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 02:39 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Broekje begint nu wel uit te gaan na Cielke en blonde barmeid genot
ook weer niet te veel zuipen want dan gooi ik de aansteeklont weg en hou ik het vuurwerk vastquote:Op zaterdag 30 december 2017 02:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
AwIk ga dan lekker flink wat alcohol drinken om het toch nog leuk te vinden
[..]
Ik hoop dat ze daar een betere smaak hebben dan
[..]
Miljoenenjacht is wel beter dan Ik Hou Van Holland. Al scheelt het niet veel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |