Is leuk hoor.quote:Op zaterdag 30 december 2017 02:20 schreef Kyran het volgende:
Man, moet toch even via ticketswap kaartjes regelen voor Golden Earring concert in Effenaar of Tivoli.
Het valt gewoon veel te vaak op. Het is altijd op een dood punt dat iedereen in bed of in de club is. In de middag zouden de simpele zielen het een saai lang nummer vinden dus dan maar 's nachts he?quote:Op zaterdag 30 december 2017 02:20 schreef Timo20 het volgende:
Godsamme dat is wel laa5 van Echoes😢😢😢
Jep, maar het gevoel is wel hetzelfde. Je ziet dat cafévolk echt in 'kom we gaan lekker staan babbelen'-modus schieten.quote:
Wat hebben de Simple Minds er mee te maken?quote:Op zaterdag 30 december 2017 02:21 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Het valt gewoon veel te vaak op. Het is altijd op een dood punt dat iedereen in bed of in de club is. In de middag zouden de simpele zielen het een saai lang nummer vinden dus dan maar 's nachts he?
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 30 december 2017 02:21 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Pff, van mij mogen ze en masse op hun plaat gaan. Dan GEBEURT er eens wat in dat café.
Want hoe gaaf Cielke's actie zojuist ook was, het is triest dat we juist in de nachten dit soort acties moeten waarderen omdat er zo fucking weinig van deze succesvolle acties zijn.
Gerard Ekdom en Hans Schiffers hadden hem ook wel eens in de ochtend gehad.quote:Op zaterdag 30 december 2017 02:21 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Het valt gewoon veel te vaak op. Het is altijd op een dood punt dat iedereen in bed of in de club is. In de middag zouden de simpele zielen het een saai lang nummer vinden dus dan maar 's nachts he?
Zelfs als het volgend uur alleen maar Bløf zou zijn is het een topshift.quote:Op zaterdag 30 december 2017 02:22 schreef ArnieAlberts het volgende:
Damn, zelfs dit nummer zit in dit uur
Of Cielke wil of niet, ze heeft wel een TOP-shiftNU AL!
Jeujquote:
Verschil van smaak. Ik vind het een beetje weemoedig terugdenken aan de jaren 90, toen élke zichzelf respecterende dj (of VJ, zoals de hosts van de Rabo Top 40quote:Op zaterdag 30 december 2017 02:22 schreef BobW het volgende:
Dat Cielke steeds nummero zegt is wel minder
Alcoholist.quote:Op zaterdag 30 december 2017 02:23 schreef DecoAoreste het volgende:
Nog 1 glaasje whisky dan. Dan is de fles ook maar leeg.
Volgend uur onder andere Fleetwood Mac. Verrassing!quote:Op zaterdag 30 december 2017 02:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zelfs als het volgend uur alleen maar Bløf zou zijn is het een topshift.
ho wacht effequote:Op zaterdag 30 december 2017 02:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Touchéquote:Op zaterdag 30 december 2017 02:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Fool for your loving was toch wel een hit?quote:Op zaterdag 30 december 2017 02:23 schreef MTheBassman het volgende:
Als grote Whitesnake fan doet me dit verdriet dat dit de enige notering is.
Dit is een zeer matig maar mainstream pop nummer van hun. Veel te veel onbekende pareltjes die tien keer beter zijn dan dit. Voorbeelden zijn Crying In The Rain en Fool For Your Loving. Jammer dat ze verder zo onbekend zijn. Wat een band zeg
Ja, ze waren ooit mijn favo band
Even serieus, heb je misschien een Spotify-essentials playlist voor me?quote:Op zaterdag 30 december 2017 02:23 schreef MTheBassman het volgende:
Als grote Whitesnake fan doet me dit verdriet dat dit de enige notering is.
Dit is een zeer matig maar mainstream pop nummer van hun. Veel te veel onbekende pareltjes die tien keer beter zijn dan dit. Voorbeelden zijn Crying In The Rain en Fool For Your Loving. Jammer dat ze verder zo onbekend zijn. Wat een band zeg
Ja, ze waren ooit mijn favo band
Van Whitesnake?quote:Op zaterdag 30 december 2017 02:24 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Even serieus, heb je misschien een Spotify-essentials playlist voor me?
De enige keer dat ik blij ben dat de stream ietwat achterlooptquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |