Laat het bezorgenquote:Op zaterdag 30 december 2017 02:14 schreef Dagoduck het volgende:
Ik kan dit uur helemaal nergens bier halen, alhoewel, Westbroek.. hmm..
Ik baalde als een stekker vorig jaar dat ik in het vliegtuig stapte de dag dat zij en Chrissie Hynde samen zouden optreden in de avond.quote:
Go for itquote:Op zaterdag 30 december 2017 02:14 schreef Dagoduck het volgende:
Ik kan dit uur helemaal nergens bier halen, alhoewel, Westbroek.. hmm..
Ja eensquote:Op zaterdag 30 december 2017 02:14 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dit en The Chain vind ik sowieso beter.
Morgen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 02:14 schreef ArnieAlberts het volgende:
Er is maar één manier waarop Cielke dit nog beter kan maken.
Straks, als iedereen is opgesodemieterd, tijdens Echoes, TWISTER SPELEN.
Ik smeek d'r.
DÁT zou...quote:
quote:Op zaterdag 30 december 2017 02:15 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
"Hee Westbroek! Looooods me door de storm!"
Oh fuck, ik dacht dat dit haar laatste shift al was (Zat ff abuis met 30 en 31 december, wow). Ben benieuwd.quote:
Terwijl, zo lang is dat nummer nou ook weer niet. Sweet Smoke mag er van me ook in, doe alle twee de nummers maar, is ook weer één plaatkant.quote:Op zaterdag 30 december 2017 02:15 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
DÁT zou...![]()
![]()
Nee maar, Marisa had vorig jaar zo'n schijt aan alles dat ze tijdens Echoes gewoon Pisa ging spelen, Twister en ik geloof ook nog een potje Jenga.
Wanneer komt Echoes? Weer middenin de nacht zeker?quote:Op zaterdag 30 december 2017 02:14 schreef ArnieAlberts het volgende:
Er is maar één manier waarop Cielke dit nog beter kan maken.
Straks, als iedereen is opgesodemieterd, tijdens Echoes, TWISTER SPELEN.
Ik smeek d'r.
Denk dat ik liever een potje twister met haar speel dan jenga maar dat is mijn meningquote:Op zaterdag 30 december 2017 02:15 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
DÁT zou...![]()
![]()
Nee maar, Marisa had vorig jaar zo'n schijt aan alles dat ze tijdens Echoes gewoon Pisa ging spelen, Twister en ik geloof ook nog een potje Jenga.
Si siquote:Op zaterdag 30 december 2017 02:17 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Wanneer komt Echoes? Weer middenin de nacht zeker?
Ik vond het vorige idee leukerquote:Op zaterdag 30 december 2017 02:16 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Of gewoon met verf op de stippen, dat is ook leuk.
Je heet Julia zeker.quote:Op zaterdag 30 december 2017 02:17 schreef patat het volgende:
Oh zie net dat Henkie Westbroek ook komt dit uur. Dat nummer vind ik stiekem ook wel heel mooi
Het is zonder meer een prima uurtje.quote:Op zaterdag 30 december 2017 02:17 schreef DecoAoreste het volgende:
Ah ja deze! Nog geen minder nummer gehoord dit uur
Waarschijnlijk bedient Evelien nu ook het licht in dat café. Dat gelige licht is godverdomme als een 'Jongens de kroeg gaat dicht!'-licht.quote:Op zaterdag 30 december 2017 02:17 schreef Koen66 het volgende:
het gaat in het cafe van 100 naar 0 in een paar minuten
Nope! Nee dat had te makkelijk geweestquote:Op zaterdag 30 december 2017 02:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je heet Julia zeker.
Nee johquote:Op zaterdag 30 december 2017 02:17 schreef patat het volgende:
Oh zie net dat Henkie Westbroek ook komt dit uur. Dat nummer vind ik stiekem ook wel heel mooi
Uiteraard😢😢hoe laat?quote:
zou iets voor Oscar zijnquote:Op zaterdag 30 december 2017 02:18 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Miss even een sms sturen?
Ga je nog twister-ren? X de FOKS!
Vrouwelijke Ruud Hermans.quote:Op zaterdag 30 december 2017 02:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Ze kan haar Limburgse accent nu niet verbergen.
Laatste nummer voor 4 uur morgennacht.quote:
Ja want dronken mensen staan er zo bekend om dat ze netjes het café verlaten zonder moeite.quote:Op zaterdag 30 december 2017 02:18 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bedient Evelien nu ook het licht in dat café. Dat gelige licht is godverdomme als een 'Jongens de kroeg gaat dicht!'-licht.
Poeh... Geen idee. Momento.quote:
Dat is vol wit licht toch?quote:Op zaterdag 30 december 2017 02:18 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bedient Evelien nu ook het licht in dat café. Dat gelige licht is godverdomme als een 'Jongens de kroeg gaat dicht!'-licht.
Pics?quote:
Idem, ongeacht de bezetting.quote:Op zaterdag 30 december 2017 02:14 schreef MTheBassman het volgende:
Fleetwood Mac, wanneer en waar dan ook zal ik van deze band genieten.
Wat hou ik toch van muziek
Pff, van mij mogen ze en masse op hun plaat gaan. Dan GEBEURT er eens wat in dat café.quote:Op zaterdag 30 december 2017 02:19 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja want dronken mensen staan er zo bekend om dat ze netjes het café verlaten zonder moeite.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |