2014 ja, was niet heel goed of bijzonder ofzo maar ik vond het niet slecht en heb me wel vermaakt.quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:33 schreef schoonmams het volgende:
[..]
Met het orkest? Het leek wel of hij er geen zin in had. Ik zag 'm daar ook
Dat dus. Daar moet Radio2 echt wat aan doen, aan zo`n dj`s gaat de Top 2000 nog kapot. Bij die 2, Staverman en De Wild, vergaat me de zin van het luisterenquote:Op zaterdag 30 december 2017 01:32 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Hij heeft helemaal niets toegevoegd aan de lijst. Hij is niet grappig, hij is niet vlot, hij heeft geen goede stem, hij heeft geen kennis en ik vraag me bij hem af of hij überhaupt wel iets met muziek heeft. Hij straalt geen enkele liefde uit voor muziek. Geen plezier in het mogen draaien van mooie nummers.
Dit is beter dan het origineel van Guus.quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het origineel van Guus Meeuwis is natuurlijk veel...
Nee, lukt nog steeds niet.
Het bewijs dat Duitse popmuziek veel te weinig aandacht krijgt in Nederland. Nee, liever weer het zoveelste uitwisselbare anglesaksische zangeresje of opgeblazen gitaarbandje.quote:
Na David Bowie wordt ik ook Fleetwood Mac moe ook al vind ik ze tof.quote:
Ik luister liever Rammstein.quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:36 schreef datismijnmening het volgende:
Dit wel een mooi Duits nummer
quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lol, ik zie hier een hoop mensen als een stel dramaqueens doen om het minste of geringste. Misschien om leuk gevonden te worden door dit topic of je bent gewoon een oeverloze azijnrukker.
Als ik even alles bij elkaar optel zijn Gijs Staverman en Evelien de Bruyn gewoon de twee DJ's die zo verschrikkelijk kut zijn waar compleet geen chemie is. Gijs Staverman lult alweer twee/drie jaar alles vol en Evelien de Bruyn is gewoon zo nep.
Cielke redt Ruud de Wild echt zo vaak. Helft van de tijd weet hij niet welke nummer komt of welke nummer een liedje staat. Cielke praat het steeds weer recht.quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:38 schreef Timo20 het volgende:
[..]heeft niks met azijnrukkerigheid te maken. Bij Staverman erger ik me daar ook aan, dat ie alles vol lult. Maar die heeft nog een redelijke radiostem. Dat is bij de Wild absoluut niet zo. Daarbij maakt ie ook zo veel fouten, let ie niet op en heeft ie er volgens mij gewoon geen zin in.
Nep of niet, ik vind Evelien beter dan De Wild en Staverman samen
Pics?quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:39 schreef Dagoduck het volgende:
Die dochter van Jan Akkerman was trouwens weer een genot om naar te kijken.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:38 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik zei voor de lijst begon al dat die er te vaak instaan
Ik liever Dýse.quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:38 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik luister liever Rammstein.
Trustequote:
Ik ookquote:Op zaterdag 30 december 2017 01:38 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik luister liever Rammstein.
Ruud is al vroeg aan het dementeren ja.quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:39 schreef Kyran het volgende:
[..]
Cielke redt Ruud de Wild echt zo vaak. Helft van de tijd weet hij niet welke nummer komt of welke nummer een liedje staat. Cielke praat het steeds weer recht.
Ik zie potentie.quote:
Ja precies, die let ten minste wel op. Vanmiddag zat ie er bij een nummer ook 100 plaatsen naast. En lette ie niet op tijdens het journaal. Zo irritant...quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:39 schreef Kyran het volgende:
[..]
Cielke redt Ruud de Wild echt zo vaak. Helft van de tijd weet hij niet welke nummer komt of welke nummer een liedje staat. Cielke praat het steeds weer recht.
Laat maar ik kijk scheel. Vorig jaar ja.quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:40 schreef DecoAoreste het volgende:
Blijkbaar een van de sterkste stijgers dit. Vraag me niet waarom.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Maar vind de meeste "gevoelige" liedjes echt
Gelukkig hebben we Cielke nogquote:Op zaterdag 30 december 2017 01:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ruud is al vroeg aan het dementeren ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |