Wel met dat alarm en het cafe maar zijn stem en manier van presenteren (te lang lullen, nummers afkappen etc) vind ik minder ergquote:Op zaterdag 30 december 2017 01:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hahaha, Gijs Staverman is honderd keer erger.
Ik heb een zwak voor de beste man ja.quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:29 schreef Timo20 het volgende:
[..]
wat? ga je nou serieus zeggen dat je `m goed vindt?
Dat is echt een draak van een plaat. Neppe emotie, ik walg ervan.quote:
quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Ruud de Wild was prima vandaag, ook al kwam dat door een beetje tijdnood. Van Gijs Staveraids krijg je gewoon overal vlekken. Die man heeft nul respect voor het hele gebeuren maar alleen voor zichzelf.
Exact, maar wellicht hebben dj's in de avond en nacht wat minder die neiging. Iets meer rust.quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:29 schreef Kyran het volgende:
Evelien kapt niet af en lult niet door intros dat scheelt al in ieder geval.
Je krijgt het ook niet uit je kop.quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is echt een draak van een plaat. Neppe emotie, ik walg ervan.
Piano aan het begin had van Blof kunnen zijn. Zo goedkoop. Vader Jacob.
Oh jawel hoor. Dat is dan weer het voordeel van Live. Alles is zo vlak dat het op geen enkele manier kan blijven hangen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je krijgt het ook niet uit je kop.
Nee, gewoon nee. Het outro van Alice in Chains vol lullen, dan ben je al gezien voor mijquote:
Ik op Pinkpop, in een periode dat ik ze aardig wat luisterde, vond het wel leuk.quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:32 schreef schoonmams het volgende:
Edje Kowalmoeilijkenaam keertje live gezien, wat een zoutzak.
Hij heeft helemaal niets toegevoegd aan de lijst. Hij is niet grappig, hij is niet vlot, hij heeft geen goede stem, hij heeft geen kennis en ik vraag me bij hem af of hij überhaupt wel iets met muziek heeft. Hij straalt geen enkele liefde uit voor muziek. Geen plezier in het mogen draaien van mooie nummers.quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Ruud de Wild was prima vandaag, ook al kwam dat door een beetje tijdnood. Van Gijs Staveraids krijg je gewoon overal vlekken. Die man heeft nul respect voor het hele gebeuren maar alleen voor zichzelf.
Dit deuntje wel hoor.quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Dat is dan weer het voordeel van Live. Alles is zo vlak dat het op geen enkele manier kan blijven hangen.
Holy water. Beautiful drowning.quote:
quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:32 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik block gewoon de hele tent hier
De vloek van de sprinklers.quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:33 schreef MTheBassman het volgende:
Ik mis de tijd dat men aanstekers gebruikten ipv smartphones, en ik was toen nog niet eens geboren
Met het orkest? Het leek wel of hij er geen zin in had. Ik zag 'm daar ookquote:Op zaterdag 30 december 2017 01:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik op Pinkpop, in een periode dat ik ze aardig wat luisterde, vond het wel leuk.
Ik heb na dat goedkope gepingel op de piano meteen op mute gedrukt, geen last van.quote:
Ja daar dacht ik ook al aanquote:Op zaterdag 30 december 2017 01:33 schreef Kyran het volgende:
Die "side chick" beweegt ook echt zoals die goth lui in Southpark
[ afbeelding ]
Echt héquote:Op zaterdag 30 december 2017 01:33 schreef MTheBassman het volgende:
Ik mis de tijd dat men aanstekers gebruikten ipv smartphones, en ik was toen nog niet eens geboren
Lol, ik zie hier een hoop mensen als een stel dramaqueens doen om het minste of geringste. Misschien om leuk gevonden te worden door dit topic of je bent gewoon een oeverloze azijnrukker.quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:32 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Nee, gewoon nee. Het outro van Alice in Chains vol lullen, dan ben je al gezien voor mij
Vorig jaar op Fortarock gezien, maar alleen de Live nummers waren leuk rest was bagger.quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik op Pinkpop, in een periode dat ik ze aardig wat luisterde, vond het wel leuk.
Ik ging in 2014 naar Jack White in HMH en toen vroegen ze aan het begin om niet te filmen, er werden prof-foto's gemaakt die op de site kwamen enzo. NIEMAND pakte zijn telefoon, ik heb er niet één gezien de hele show.quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:33 schreef MTheBassman het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |