Goed oplettenquote:Op zaterdag 30 december 2017 01:27 schreef MTheBassman het volgende:
Ik probeer nu de blonde bardame te spotten maar ze komt maar niet in beeld
Die andere dame (brunette) is nu weg volgens mij. Die zit lekker hele tijd vrolijk te dansen en bier te tappenquote:Op zaterdag 30 december 2017 01:27 schreef MTheBassman het volgende:
Ik probeer nu de blonde bardame te spotten maar ze komt maar niet in beeld
Nog altijd beter dan die fucking Ruud de Wildquote:Op zaterdag 30 december 2017 01:26 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Nah, ze probeert wel wat te vertellen over de nummers
Ik zag vanmiddag een stukje van een top 1000 op de Vlaamse radio. Daar hebben ze wel fijne stemmen moet ik zeggen. Daar hadden ze bij ieder nummer een popup met info. Ik vroeg me af of Top 2000 dat in het verleden ook niet had?quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:26 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Ejquote:Op zaterdag 30 december 2017 01:28 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan die fucking Ruud de Wild![]()
![]()
![]()
Hahaha, Gijs Staverman is honderd keer erger.quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:28 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan die fucking Ruud de Wild![]()
![]()
![]()
Klopt, maar die hebben ze voor een of andere reden weggedaan. Dan wel die kisscam introducerenquote:Op zaterdag 30 december 2017 01:28 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Ik zag vanmiddag een stukje van een top 1000 op de Vlaamse radio. Daar hebben ze wel fijne stemmen moet ik zeggen. Daar hadden ze bij ieder nummer een popup met info. Ik vroeg me af of Top 2000 dat in het verleden ook niet had?
GIJSALARMquote:Op zaterdag 30 december 2017 01:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hahaha, Gijs Staverman is honderd keer erger.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:26 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Ze noemde allemaal bands op die Blowing in the Wind coverden, zegt ze niet eens Neil Young, ik heb Ol' Neil dat nummer verdomme 8 keer live horen en zien spelen. Misschien die Wikipagina maar eens aanpassen.quote:
wat? ga je nou serieus zeggen dat je `m goed vindt?quote:
Staverman is een lege huls. Maar heeft in ieder geval nog een goede radiostem. Ruud de Wild heeft helemaal niets.quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hahaha, Gijs Staverman is honderd keer erger.
Dat had er nog bij moeten komen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:29 schreef Kyran het volgende:
Evelien kapt niet af en lult niet door intros dat scheelt al in ieder geval.
Trustequote:Op zaterdag 30 december 2017 01:29 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga pitten, mijn ogen vallen dicht
Trustenquote:Op zaterdag 30 december 2017 01:29 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga pitten, mijn ogen vallen dicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |