Iconische nummers horen in de lijst.quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:16 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik vind Pokémon best leuk hè, maar dit is een principekwestie.
Boogie Wonderlandquote:
Deze man weetquote:Op zaterdag 30 december 2017 01:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lol nee, dan is die kansloze gimmick opeens te verklaren ja. Het is allemaal geveinsd stemmen en pure lijstverkrachtiging. Rot toch op man, zo zit de Top2000 niet in elkaar. Als we op jeugdsentiment zouden moeten gaan stemmen, gaan we dan opeens de tune van de Meneer Cactus-show ook in de top 2000 gooien?
Muziek hoort oprecht te zijn, passie, dat je meent wat er in elk zinnetje gezegd wordt, puur, rauw, echt. Dat Jason Paige-gedoe is in de verste verten geen passie, oprecht, niets. Rot toch op met dat geschreeuw en gedoe dat Pokemon jeugdsentiment is, het gaat om de muziek. Daarvoor stem ik op Going to the run, op hotel California, op elk serieus nummer waar ik op stem.
Bazenfilmquote:
Allesquote:Op zaterdag 30 december 2017 01:17 schreef bjanaan het volgende:
Wat is er mis met deze vrouwelijke DJ?![]()
Ben ik het eigenlijk wel mee eens...quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lol nee, dan is die kansloze gimmick opeens te verklaren ja. Het is allemaal geveinsd stemmen en pure lijstverkrachtiging. Rot toch op man, zo zit de Top2000 niet in elkaar. Als we op jeugdsentiment zouden moeten gaan stemmen, gaan we dan opeens de tune van de Meneer Cactus-show ook in de top 2000 gooien?
Muziek hoort oprecht te zijn, passie, dat je meent wat er in elk zinnetje gezegd wordt, puur, rauw, echt. Dat Jason Paige-gedoe is in de verste verten geen passie, oprecht, niets. Rot toch op met dat geschreeuw en gedoe dat Pokemon jeugdsentiment is, het gaat om de muziek. Daarvoor stem ik op Going to the run, op hotel California, op elk serieus nummer waar ik op stem.
Ik heb serieus overwogen om als een soort protest op de introtune van Inspector Gadget te stemmen, maar ben een beetje nerveus dat ze die ook daadwerkelijk in de lijst gaan zetten.quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Time of my Life is gewoon een sterk nummer. Goed gezongen door twee geweldige stemmen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Iconische nummers horen in de lijst.
Alle die 50'ers stemmen op dat nummer uit Dirty Dancing "want dat was zo'n mooie film"
Wie de fuck is Stijn?quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Stijn is weer met volzinnen aan het strooien.
Dat wordt bukken jongens!
Nummer uit Dirty Dancing om maar iets te noemenquote:Op zaterdag 30 december 2017 01:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wil graag de tune van Alfred J. Kwak in de lijst.quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:19 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik heb serieus overwogen om als een soort protest op de introtune van Inspector Gadget te stemmen, maar ben een beetje nerveus dat ze die ook daadwerkelijk in de lijst gaan zetten.
Ja die is wel fijntjesquote:Op zaterdag 30 december 2017 01:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alles![]()
Annemiekegodin daarentegen
Mannen die sowieso sjaalen hebbenquote:Op zaterdag 30 december 2017 01:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mannen die binnen hun sjaal omhouden
Ik heb vanaf Don Henley begin vorig uur wel alles geluisterd in de autoquote:Op zaterdag 30 december 2017 01:19 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Meteen alle energie die je nodig hebt om Eveliens stem aan te kunnen
#metooquote:Op zaterdag 30 december 2017 01:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik wil graag de tune van Alfred J. Kwak in de lijst.
Eens!quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:20 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Mannen die sowieso sjaalen hebben
Die jongen van die lange boze post van net.quote:
Als we nu allemaal op een andere introtune stemmen kunnen ze iig niet per ongeluk in de lijst komen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nou, ze is van '74.quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
Evelien leeft ff op. Muziek van toen zij 17 was
Eensquote:Op zaterdag 30 december 2017 01:17 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Jan-Willem is veruit de beste DJ van deze Top 2000
Van Veen staat erinquote:Op zaterdag 30 december 2017 01:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
wat mij betreft niet zo veel :pquote:Op zaterdag 30 december 2017 01:17 schreef bjanaan het volgende:
Wat is er mis met deze vrouwelijke DJ?![]()
En mijn 50.000ste postquote:Op zaterdag 30 december 2017 01:20 schreef Dagoduck het volgende:
Twintig topics gemist, dat belooft nog wat voor morgen.
Ik haat haar ook maar deze plaat is zo heerlijkquote:
quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:16 schreef bjanaan het volgende:
Goedenavond luitjes
Schakel meteen in met een lekker ploatje!
quote:
Oh. Hut.quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die jongen van die lange boze post van net.
Mijn stem voor slechtste wijzigt trouwens van die vrouw die op de plek van Stenders zit naar Ruud de Wild. Die heeft echt geen enkel gevoel bij de Top 2000. Voegt helemaal niets toe aan de muziek, lult desondanks toch te veel en heeft niet eens een redelijke radiostem. En die sidekick maakt het alleen maar erger. Hopelijk is hij in zijn eigen programma wat effectiever, want het is bijna afstotend wat hij in zijn uurtjes doet.quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:17 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Jan-Willem is veruit de beste DJ van deze Top 2000
Zeker. Veel liever dan Pokemon.quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
SPETTER PIETER PATER LEKKER IN HET WATER
Heerlijk nummertje voor in de top2000 toch?
Met dank aan de Bee Gees.quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:21 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik haat haar ook maar deze plaat is zo heerlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |