Die jongen van die lange boze post van net.quote:
Als we nu allemaal op een andere introtune stemmen kunnen ze iig niet per ongeluk in de lijst komen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik wil graag de tune van Alfred J. Kwak in de lijst.
Nou, ze is van '74.quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
Evelien leeft ff op. Muziek van toen zij 17 was
Eensquote:Op zaterdag 30 december 2017 01:17 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Jan-Willem is veruit de beste DJ van deze Top 2000
Van Veen staat erinquote:Op zaterdag 30 december 2017 01:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik wil graag de tune van Alfred J. Kwak in de lijst.
wat mij betreft niet zo veel :pquote:Op zaterdag 30 december 2017 01:17 schreef bjanaan het volgende:
Wat is er mis met deze vrouwelijke DJ?![]()
En mijn 50.000ste postquote:Op zaterdag 30 december 2017 01:20 schreef Dagoduck het volgende:
Twintig topics gemist, dat belooft nog wat voor morgen.
Ik haat haar ook maar deze plaat is zo heerlijkquote:
quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:16 schreef bjanaan het volgende:
Goedenavond luitjes
Schakel meteen in met een lekker ploatje!
quote:
Oh. Hut.quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die jongen van die lange boze post van net.
Mijn stem voor slechtste wijzigt trouwens van die vrouw die op de plek van Stenders zit naar Ruud de Wild. Die heeft echt geen enkel gevoel bij de Top 2000. Voegt helemaal niets toe aan de muziek, lult desondanks toch te veel en heeft niet eens een redelijke radiostem. En die sidekick maakt het alleen maar erger. Hopelijk is hij in zijn eigen programma wat effectiever, want het is bijna afstotend wat hij in zijn uurtjes doet.quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:17 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Jan-Willem is veruit de beste DJ van deze Top 2000
Zeker. Veel liever dan Pokemon.quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
SPETTER PIETER PATER LEKKER IN HET WATER
Heerlijk nummertje voor in de top2000 toch?
Met dank aan de Bee Gees.quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:21 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik haat haar ook maar deze plaat is zo heerlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |