quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:16 schreef Dagoduck het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA IK BEN TERUG

WAT EEN TIMING!quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:16 schreef Dagoduck het volgende:

Nu pas? Hier in Groningen al begonnen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ja hoor, het eerste vuurwerk is afgestoken
Uiteraard katten gelijk van slag...
Paupervolk

Ik vind Pokémon best leuk hè, maar dit is een principekwestie.quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Voor de generatie die in de jaren '90 is opgegroeid is Pokémon gewoon jeugdsentiment.
Grote groep jongeren die dit nog feilloos mee kan blèren

Hoiquote:Op zaterdag 30 december 2017 01:16 schreef Dagoduck het volgende:

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

Jan-Willem is veruit de beste DJ van deze Top 2000quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:16 schreef Dwersdriever het volgende:
Vandaag vooral in de auto geluisterd naar de Top 2000. Maar met alle deadlines voor 2017 gehaald, kan ik vannacht wel een stukje doorluisteren. Moet zeggen dat ik net onderweg de presentatie van Jan-Willem Roodbeen wel plezierig vond. Weinig geklets en hij liet zowaar een aantal intro's helemaal horen.

quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:17 schreef TheVulture het volgende:
Ze danst ook echt als een herintredende huisvrouw
 Echt een Anja
 Echt een Anja

Goh, ze is een mutsquote:Op zaterdag 30 december 2017 01:16 schreef Ghostbuster het volgende:
Volgens mij mag een DJ ook hun eigen berichtjes uitzoeken bij de stemmers, Evelien heeft allemaal van die muts berichten

Evenstar

Evenstar

Ja ik ook, maar objectief gezien is het gewoon een solide 90s nummer. Veels te hoogquote:Op zaterdag 30 december 2017 01:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Voor de generatie die in de jaren '90 is opgegroeid is Pokémon gewoon jeugdsentiment.

Ze is het net niet.quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:17 schreef bjanaan het volgende:
Wat is er mis met deze vrouwelijke DJ?

Lol nee, dan is die kansloze gimmick opeens te verklaren ja. Het is allemaal geveinsd stemmen en pure lijstverkrachtiging. Rot toch op man, zo zit de Top2000 niet in elkaar. Als we op jeugdsentiment zouden moeten gaan stemmen, gaan we dan opeens de tune van de Meneer Cactus-show ook in de top 2000 gooien?quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Voor de generatie die in de jaren '90 is Pokémon gewoon jeugdsentiment.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |