Met 3k in raiblocks in maart zou je nu 6,153,846 hebbenquote:Op vrijdag 29 december 2017 23:26 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Maar bizar genoeg geldt dat ook voor Verge bijvoorbeeld
Een coin die nergens te krijgen is.quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:44 schreef Zith het volgende:
[..]
Met 3k in raiblocks in maart zou je nu 6,153,846 hebben
Oehquote:Op vrijdag 29 december 2017 23:45 schreef RobinaHoed het volgende:
Lumen gaat als een raket zo naar de moooooon
Beter gaat Kraken nu snel eens de Lumens van de airdrop van 26-6 crediteren.quote:
Bitgrail en straks op Kucoinquote:Op vrijdag 29 december 2017 23:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een coin die nergens te krijgen is.
Hoeveel heb je er tegoed?quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:46 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Beter gaat Kraken nu snel eens de Lumens van de airdrop van 26-6 crediteren.Begint wel een serieus leuk bedrag te worden nu wat ik nog tegoed heb. Al zorgt dat natuurlijk wel weer voor wat druk op de markt.
Fair enough inderdaadquote:Op vrijdag 29 december 2017 23:49 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Een leuk bedrag.Hoeveel precies ga ik niet rondbazuinen natuurlijk.
Lumen is toch de XRP kerel (Jed McCaleb)? De vorige grote XRP pump zou hij hebben veroorzaakt om zijn deel in XRP uit te kunnen cashen. Hij zou 20 miljard RIpple bezitten waar hij maar een paar miljoen per jaar van mag opnemen. Was een artikel over ergens in mei die liet zien dat tijdens de stellar/ripple pump er een account miljoenen ripples aan het verkopen was voor stellar en die gebruikte ook zo'n vage initiaal (...als " FU CK" ofzo, kan het niet meer terug vinden).quote:
Heb ik wel vaker gedaan. Meestal maakte ik dan ook wel veel winst. Al gebeurde het uiteindelijk altijd dat ie vertrok zonder mij.quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:49 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Meer mensen die dit doen?, alleen met de kans dat XRB (zoals het er nu naar uit ziet) zonder mij vertrekt.
Minder daytraden meer leuk opkijken in 2018.quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:55 schreef Skv het volgende:
Ik kap met traden.
Gisteren Waves er uit en Icon er in. Vandaag Waves +10 procent en Icon -7.
Vandaag BCH er uit voor Ether. Twee uur later BCH naar +11 procent.
Hodl vanaf nu.
Ik ben gekapt met daytraden..werd er gek van...hodl maakt het allemaal zo relaxt als je niet te vaak checkt.quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:55 schreef Skv het volgende:
Ik kap met traden.
Hodl vanaf nu.
Verstandig, helaas ben ik nogal hardleers. Te vaak zitten focussen op Bitcoin stijgingen waarna alle alts weer rood worden.quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:55 schreef Skv het volgende:
Ik kap met traden.
Hodl vanaf nu.
Ik stop er nu ook mee. Komt ook doordat ik steeds de standen sta te checken en dan trade Als een coin lang laag staat. Sowieso stom. Emotie moet er uit.quote:Op zaterdag 30 december 2017 00:00 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Verstandig, helaas ben ik nogal hardleers. Te vaak zitten focussen op Bitcoin stijgingen waarna alle alts weer rood worden.
Maar ik moet nu ook eens definitief gaan holden.
Ik heb blockfolio verwijderd van mijn telefoon...zat te vaak te checkenquote:Op zaterdag 30 december 2017 00:06 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik stop er nu ook mee. Komt ook doordat ik steeds de standen sta te checken en dan trade Als een coin lang laag staat. Sowieso stom. Emotie moet er uit.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 00:11 schreef descon het volgende:
ADA krijgt er ook ineens zin in....![]()
Wat een dag zo
Eerder terug naar 11.quote:Op zaterdag 30 december 2017 00:06 schreef sniel123 het volgende:
Tijd om te gaan slapen en morgenochtend wakker te worden met Xrb op 21$.
zeer zeker. Wel een beetje het idee dat rond 7u pump en dump was.quote:Op zaterdag 30 december 2017 00:01 schreef NeuNeu het volgende:
Meer mensen die profiteren van de +80% van Po.et (POE)?
Ripple scam ja?quote:Op zaterdag 30 december 2017 00:15 schreef Typisch het volgende:
pff
XRP en Bcash ook in die top 4 hé
kan toch niet, twee van die gigantische scams
[ afbeelding ]
gaweg
Over 1 jaar zien we Universa in de top 10 of niet?quote:Op zaterdag 30 december 2017 00:15 schreef Typisch het volgende:
pff
XRP en Bcash ook in die top 4 hé
kan toch niet, twee van die gigantische scams
[ afbeelding ]
gaweg
Kap eens met dat Universa... het is de zoveelste Ethereumkloon.quote:Op zaterdag 30 december 2017 00:16 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Over 1 jaar zien we Universa in de top 10 of niet?
Feitelijk is Ethereum een kloon van ETC.quote:Op zaterdag 30 december 2017 00:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kap eens met dat Universa... het is de zoveelste Ethereumkloon.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 00:11 schreef descon het volgende:
ADA krijgt er ook ineens zin in....![]()
Wat een dag zo
quote:Op zaterdag 30 december 2017 00:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kap eens met dat Universa... het is de zoveelste Ethereumkloon.
Oh, we gaan het zo spelen...quote:Op zaterdag 30 december 2017 00:18 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Feitelijk is Ethereum een kloon van ETC.
naja scamquote:Op zaterdag 30 december 2017 00:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ripple scam ja?
Cash staat alleen zo hoog omdat het een scam is.
Terechte klacht.quote:Op zaterdag 30 december 2017 00:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
naja scam
heeft niks met crypto te maken
is gewoon een banking settlement dingetje
propagandistenquote:Op zaterdag 30 december 2017 00:28 schreef Mand het volgende:
Krijg het idee dat de mods hier betaald krijgen voor anti-posts?
Wat zijn jouw verwachtingen voor ETH in 2018? Dit jaar ~9000% groei doorgemaakt, denk je dat dit overtroffen kan worden? Met de ontwikkelingen die eraan zitten te komen kan het weleens een goed jaar worden voor ETH.quote:Op zaterdag 30 december 2017 00:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Terechte klacht.
Iedereen weet van de top 4 alleen Ether geen kutcoin is.
XRP heeft trouwens geen enkele waardevastheid.
Nattekat krijgt geld van Ethereumquote:Op zaterdag 30 december 2017 00:28 schreef Mand het volgende:
slechts een meninkjequote:Op zaterdag 30 december 2017 00:28 schreef Mand het volgende:
Je moet wat als je faalt in traden.quote:Op zaterdag 30 december 2017 00:28 schreef Mand het volgende:
De beste stuurlui staan aan wal. Een kritische kijk naar de vele coins kan echt geen kwaad in de wereld waar iedereen in alles dollartekens ziet.quote:Op zaterdag 30 december 2017 00:28 schreef Mand het volgende:
Goed plan.quote:Op zaterdag 30 december 2017 00:10 schreef descon het volgende:
[..]
Ik heb blockfolio verwijderd van mijn telefoon...zat te vaak te checken
Flippening. Bitcoin zal vallen in 2018.quote:Op zaterdag 30 december 2017 00:30 schreef ScroogeMcDuck het volgende:
[..]
Wat zijn jouw verwachtingen voor ETH in 2018? Dit jaar ~9000% groei doorgemaakt, denk je dat dit overtroffen kan worden? Met de ontwikkelingen die eraan zitten te komen kan het weleens een goed jaar worden voor ETH.
bitch plsquote:Op zaterdag 30 december 2017 00:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Flippening. Bitcoin zal vallen in 2018.
Voor de rest is het vooral afhankelijk van de rest. Als Bitcoin een beetje leeggezogen wordt, zit je zonder groei van de hele markt al op 3000$. Met een beetje heen en weer getrek is de 5000$ redelijk reëel. Maar dan moet er niks klappen.
zekerquote:Op zaterdag 30 december 2017 00:28 schreef Mand het volgende:
maar dan wel een of andere shitcoin die iets met privacy doet pumpenquote:Op zaterdag 30 december 2017 00:28 schreef Mand het volgende:
huh? xvg is ook poepquote:Op zaterdag 30 december 2017 00:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
maar dan wel een of andere shitcoin die iets met privacy doet pumpen
nee hoor, heb er eerder dit jaar ook een leuk vluchtje mee gemaaktquote:Denk dat de ripple haat vooral komt door het missen van de boot
Disclosure: CoinDesk is a subsidiary of Digital Currency Group, which has an ownership stake in Ripple.quote:Op zaterdag 30 december 2017 00:55 schreef vigen98 het volgende:
https://www.coindesk.com/(...)&utm_campaign=buffer
amenquote:Op zaterdag 30 december 2017 00:47 schreef alilami het volgende:
Daytraden is dodelijk. Mag je best in de OP zetten om de n00bs te waarschuwen.
Mijn goede voornemen voor 2018: nooit meer doen.
Door stom daytraden sta ik slechts op +85E vandaagquote:Op zaterdag 30 december 2017 00:35 schreef MacorgaZ het volgende:
Van dagen als deze in m'n blockfolio krijg ik weer een stijfje. Mag ook wel eens gezegd worden.
nou nou poe poe dan heb je een deftige x2 gedaan, that's ammaaaaaazzzing!!!quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:20 schreef roislecxe het volgende:
Je zou maar voor 67% in Solar gegaan zijn een week of anderhalf geleden
Als het een paar honderdjes was, was het inderdaad niet echt schokkend nee.quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:31 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
nou nou poe poe dan heb je een deftige x2 gedaan, that's ammaaaaaazzzing!!!
Wat ga je met die enquête doen?quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:35 schreef Moogwai10 het volgende:
Klein enquete vraagje ussendoor:
Welke wallets en exchanges gebruiken jullie momenteel en vinden jullie dus gebruiksvriendelijk?
***terugdenkend aan de tijd dat ik er nog 25.000 kocht onder de 700 satquote:
Ja, ben er vorige week mee begonnen. XRP is mij eerste coin en nu al dikke winstquote:
Gekke Koreanen, die snappen nog niet dat er 39 miljard coins zijn. Maar die bitcoin lijkt zo duur. Ripple gaat zo hard dalen dat je het beter RIP kan gaan noemen. $1.50 of minder.quote:
Er zijn zelfs 60+ miljard coins. Ze zijn namelijk nog niet allemaal vrijgegeven.quote:Op zaterdag 30 december 2017 02:28 schreef up7 het volgende:
[..]
Gekke Koreanen, die snappen nog niet dat er 39 miljard coins zijn. Maar die bitcoin lijkt zo duur. Ripple gaat zo hard dalen dat je het beter RIP kan gaan noemen. $1.50 of minder.
Ook de reden dat ik momenteel geen XRP meer bij koop. Gaat te hard en geen zin in daytraden.quote:Op zaterdag 30 december 2017 02:28 schreef up7 het volgende:
[..]
Gekke Koreanen, die snappen nog niet dat er 39 miljard coins zijn. Maar die bitcoin lijkt zo duur. Ripple gaat zo hard dalen dat je het beter RIP kan gaan noemen. $1.50 of minder.
39x $5= 195 miljardquote:Op zaterdag 30 december 2017 02:28 schreef up7 het volgende:
[..]
Euhm... er zijn veel meer dan 39 miljard munten he. 68 miljard volgens mij.quote:Op zaterdag 30 december 2017 02:38 schreef Gilgamesh-X het volgende:
[..]
39x $5= 195 miljard
Is mogelijk hoor!
Als mensen er vertrouwen in hebben is $5 makkelijk haalbaar.
60m? X $5= 300 miljardquote:Op zaterdag 30 december 2017 02:39 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Euhm... er zijn veel meer dan 39 miljard munten he. 68 miljard volgens mij.
Dat is meer dan BTC hequote:Op zaterdag 30 december 2017 02:43 schreef Gilgamesh-X het volgende:
[..]
60m? X $5= 300 miljard
Nog steeds haalbaar.
Misschien had ik mijn XRP niet moeten verkopen in april/meiquote:Op zaterdag 30 december 2017 02:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Misschien had ik XRP gisterenavond niet moeten verkopen.
Dat is mogelijk inderdaad, alleen denk ik dat BTC over paar jaar dood isquote:Op zaterdag 30 december 2017 02:52 schreef Gilgamesh-X het volgende:
[..]
Tot die tijd is BTC misschien 600 miljard waard.
Zo helemaal dalen naar 1.50$ of minder. Dan zijn we weer terug waar we vanochtend begonnen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 02:28 schreef up7 het volgende:
[..]
Het is een begin en als je in bent gestapt op $2.50 dan is dat toch slikken.quote:Op zaterdag 30 december 2017 03:23 schreef ITrade het volgende:
[..]
Zo helemaal dalen naar 1.50$ of minder. Dan zijn we weer terug waar we vanochtend begonnen.
Welke munt?quote:Op zaterdag 30 december 2017 05:42 schreef xaban06 het volgende:
Waarom die dip vannacht, watskeburt?
Misschien had ik XRP juist moeten kopen gisteren...quote:Op zaterdag 30 december 2017 02:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Misschien had ik XRP gisterenavond niet moeten verkopen.
Ripple blijft dat ook gewoon een kut coin. Bedrijf met centraliseerde blockchain die zelf nog miljarden Ripples achter de hand hebben..quote:Op zaterdag 30 december 2017 08:00 schreef iPancakeMix het volgende:
/r/CryptoCurrency lijkt een bloedhekel te hebben aan XRP. Een hoop mensen hebben ook hun XRP verkocht voor XLM.
Ik blijf voorlopig hodlen.
Voor de 500e x?quote:Op zaterdag 30 december 2017 08:01 schreef Ronaldsen het volgende:
Het grafiekje lijkt nu toch uit te komen
[ afbeelding ]
Het komt wel weer terug, maar alles wijst er op dat het voorlopig wel gebeurd is met de euforiequote:
Het mooie van alles op een hardware ledger weggestouwd hebben staan is dat je niet zo makkelijk alles naar fiat omzet.quote:Op zaterdag 30 december 2017 08:01 schreef Roellie80 het volgende:
Ik heb een groot gedeelte naar fiat gezet. Ik vertrouw het niet. Spannend om te zien hoe de komende weken gaan zijn
Quote voor februari 2018quote:Op zaterdag 30 december 2017 08:06 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Het komt wel weer terug, maar alles wijst er op dat het voorlopig wel gebeurd is met de euforie
Tegen die tijd is er wellicht herstel, maar ik zie het komende weken somber in. Dit is gewoon de eind 2013 situatie maar dan keer 12-13 ofzo qua grootte in waarde.quote:
Zeker! Het is alleen zo dat ik me niet helemaal lekker voel bij de bedragen nu. Dus even wat weghalen en van genieten. En mogelijk later bijkopen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 08:07 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Het mooie van alles op een hardware ledger weggestouwd hebben staan is dat je niet zo makkelijk alles naar fiat omzet.
Ik 8%quote:Op zaterdag 30 december 2017 08:10 schreef dimmak het volgende:
Slechts 6% verlies in dollars (en 0,53% in BTC) over de laatste 24u terwijl ik gister met een ATH wakker werd. No need to worry..
quote:Op zaterdag 30 december 2017 08:31 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik 8%
Ripple en Ven redden me.
Echt wel, alles naar de klote nu!quote:
Ben bang dat ie net zo hard weer in elkaar kakt. Zit heel erg te twijfelen om uit ripple te stappen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 08:36 schreef xminator het volgende:
Ik begrijp niet hoe ripple zo kan stijgen. Onvoorstelbaar.
ADA niet holden :’)quote:Op zaterdag 30 december 2017 08:36 schreef xminator het volgende:
Ik moet leren holden. Had een behoorlijk hoeveelheid xrp op een paar cent gekocht. Had een behoorlijk aantal ADA op 2 cent gekocht.
![]()
Veel te vroeg verkocht.
Hoeveel heb je te koop?quote:Op zaterdag 30 december 2017 08:21 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Zeker! Het is alleen zo dat ik me niet helemaal lekker voel bij de bedragen nu. Dus even wat weghalen en van genieten. En mogelijk later bijkopen.
Ik wil niet echt fud zaaien, maar mijn kanalen doen mij toch wel vermoeden alsof het nog wel eens bloederig kan worden, dus zodoende maar een beetje zekerheid
Precies dit. En overal lees je dat hodlen niet meer werkt. Grappenmakers.quote:Op zaterdag 30 december 2017 08:36 schreef xminator het volgende:
Ik moet leren holden. Had een behoorlijk hoeveelheid xrp op een paar cent gekocht. Had een behoorlijk aantal ADA op 2 cent gekocht.
![]()
Veel te vroeg verkocht.
Overdag investeren en 's nachts trekken ze het gratis voor je leeg.quote:Op zaterdag 30 december 2017 08:51 schreef UtopiaVolger het volgende:
Het is nu een beetje saaaaaai aan het worden. Elke ochtend weer wat in de min en elke avond weer wat in de plus. Voorspelbaar zelfs. Kappen nou.
Waar lees je dat?quote:Op zaterdag 30 december 2017 08:52 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Precies dit. En overal lees je dat hodlen niet meer werkt. Grappenmakers.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 08:01 schreef Ronaldsen het volgende:
Het grafiekje lijkt nu toch uit te komen
[ afbeelding ]
En waarom denk je dat?quote:Op zaterdag 30 december 2017 08:40 schreef MGeraads het volgende:
[..]
Ben bang dat ie net zo hard weer in elkaar kakt. Zit heel erg te twijfelen om uit ripple te stappen.
Zijn er mensen die al een sell order hebben staan bij een flinke daling?
Welke 'kanalen'?quote:Op zaterdag 30 december 2017 08:21 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Zeker! Het is alleen zo dat ik me niet helemaal lekker voel bij de bedragen nu. Dus even wat weghalen en van genieten. En mogelijk later bijkopen.
Ik wil niet echt fud zaaien, maar mijn kanalen doen mij toch wel vermoeden alsof het nog wel eens bloederig kan worden, dus zodoende maar een beetje zekerheid
quote:Op zaterdag 30 december 2017 02:28 schreef up7 het volgende:
[..]
Doel je op de Ripple of juist of alle coins?quote:Op zaterdag 30 december 2017 08:21 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Marc de Mesel, Edraket en andere twitteraars.quote:
Vooral bitcoin doet raar, maar deze coin heeft de neiging de hele bende mee te trekken als het misgaatquote:Op zaterdag 30 december 2017 09:26 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Doel je op de Ripple of juist of alle coins?
Voor mijn gevoel is de stijging van afgelopen dag buiten proporties. +69% in 24hrs. Lijkt mij een grote pump and dump. Misschien heb ik het gemist, maar is er groot nieuws omtrent ripple naar buiten gekomen wat deze stijging verklaart?quote:
Op eToro kun je short gaan op Bitcoin. Succes ermee.quote:Op zaterdag 30 december 2017 09:29 schreef Ronaldsen het volgende:
De grootste trading pairs van btc zijn nu allemaal ripple https://coinmarketcap.com/currencies/bitcoin/#markets
Veel traders die een veilige haven zoeken voor nu, alleen dat houdt ook een keer op. Kan me nog niet helemaal voorstellen dat ripple dit zomaar kan vasthouden.
Ik denk terugval van $8000-$9000 voor Bitcoin in januari
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |