Ik 8%quote:Op zaterdag 30 december 2017 08:10 schreef dimmak het volgende:
Slechts 6% verlies in dollars (en 0,53% in BTC) over de laatste 24u terwijl ik gister met een ATH wakker werd. No need to worry..
quote:Op zaterdag 30 december 2017 08:31 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik 8%
Ripple en Ven redden me.
Echt wel, alles naar de klote nu!quote:
Ben bang dat ie net zo hard weer in elkaar kakt. Zit heel erg te twijfelen om uit ripple te stappen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 08:36 schreef xminator het volgende:
Ik begrijp niet hoe ripple zo kan stijgen. Onvoorstelbaar.
ADA niet holden :’)quote:Op zaterdag 30 december 2017 08:36 schreef xminator het volgende:
Ik moet leren holden. Had een behoorlijk hoeveelheid xrp op een paar cent gekocht. Had een behoorlijk aantal ADA op 2 cent gekocht.
![]()
Veel te vroeg verkocht.
Hoeveel heb je te koop?quote:Op zaterdag 30 december 2017 08:21 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Zeker! Het is alleen zo dat ik me niet helemaal lekker voel bij de bedragen nu. Dus even wat weghalen en van genieten. En mogelijk later bijkopen.
Ik wil niet echt fud zaaien, maar mijn kanalen doen mij toch wel vermoeden alsof het nog wel eens bloederig kan worden, dus zodoende maar een beetje zekerheid
Precies dit. En overal lees je dat hodlen niet meer werkt. Grappenmakers.quote:Op zaterdag 30 december 2017 08:36 schreef xminator het volgende:
Ik moet leren holden. Had een behoorlijk hoeveelheid xrp op een paar cent gekocht. Had een behoorlijk aantal ADA op 2 cent gekocht.
![]()
Veel te vroeg verkocht.
Overdag investeren en 's nachts trekken ze het gratis voor je leeg.quote:Op zaterdag 30 december 2017 08:51 schreef UtopiaVolger het volgende:
Het is nu een beetje saaaaaai aan het worden. Elke ochtend weer wat in de min en elke avond weer wat in de plus. Voorspelbaar zelfs. Kappen nou.
Waar lees je dat?quote:Op zaterdag 30 december 2017 08:52 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Precies dit. En overal lees je dat hodlen niet meer werkt. Grappenmakers.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 08:01 schreef Ronaldsen het volgende:
Het grafiekje lijkt nu toch uit te komen
[ afbeelding ]
En waarom denk je dat?quote:Op zaterdag 30 december 2017 08:40 schreef MGeraads het volgende:
[..]
Ben bang dat ie net zo hard weer in elkaar kakt. Zit heel erg te twijfelen om uit ripple te stappen.
Zijn er mensen die al een sell order hebben staan bij een flinke daling?
Welke 'kanalen'?quote:Op zaterdag 30 december 2017 08:21 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Zeker! Het is alleen zo dat ik me niet helemaal lekker voel bij de bedragen nu. Dus even wat weghalen en van genieten. En mogelijk later bijkopen.
Ik wil niet echt fud zaaien, maar mijn kanalen doen mij toch wel vermoeden alsof het nog wel eens bloederig kan worden, dus zodoende maar een beetje zekerheid
quote:Op zaterdag 30 december 2017 02:28 schreef up7 het volgende:
[..]
Gekke Koreanen, die snappen nog niet dat er 39 miljard coins zijn. Maar die bitcoin lijkt zo duur. Ripple gaat zo hard dalen dat je het beter RIP kan gaan noemen. $1.50 of minder.
Doel je op de Ripple of juist of alle coins?quote:Op zaterdag 30 december 2017 08:21 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Marc de Mesel, Edraket en andere twitteraars.quote:
Vooral bitcoin doet raar, maar deze coin heeft de neiging de hele bende mee te trekken als het misgaatquote:Op zaterdag 30 december 2017 09:26 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Doel je op de Ripple of juist of alle coins?
Voor mijn gevoel is de stijging van afgelopen dag buiten proporties. +69% in 24hrs. Lijkt mij een grote pump and dump. Misschien heb ik het gemist, maar is er groot nieuws omtrent ripple naar buiten gekomen wat deze stijging verklaart?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |