quote:
Gelukkig, zijn we ook weer van die zenuwenonzin afquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dus niet de singelknip maar gewoon afkappen dit jaar
dat hoor je idd veel meer, een echte etterbalquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:45 schreef Diaan73 het volgende:
Bassie is trouwens helemaal niet zo aardig.... hij heeft een keer een stomme opmerking gemaakt tegen Twan die toen een jaar of 4 was. Hoezo kindervriend?
Dit lijkt me wel redelijk bekend toch?quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:45 schreef Diaan73 het volgende:
Bassie is trouwens helemaal niet zo aardig.... hij heeft een keer een stomme opmerking gemaakt tegen Twan die toen een jaar of 4 was. Hoezo kindervriend?
Zoals je het gifje van de pr-vent van Red Bull uit de OP heb gesloopt van F1-topicquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gelukkig zoek ik graag ruzie met TSen.
Iedereen die ik ken die hem ooit heeft ontmoet vond het echt een eikel eerste klas.quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:45 schreef Diaan73 het volgende:
Terechte klachtquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:46 schreef Guanabana het volgende:
Stond die gitaarsmiley maar bij de standaard selectie.
Dat wist ik niet toen ik er met hem naartoe ging.quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit lijkt me wel redelijk bekend toch?
Ja das wel minder jaquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:45 schreef Diaan73 het volgende:
Daar ben ik de baas.quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:46 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Zoals je het gifje van de pr-vent van Red Bull uit de OP heb gesloopt van F1-topic
Bassie en Adriaan zijn buiten het podium inderdaad helemaal niet zo vriendelijk. Dat heb ik wel vaker gehoord. Ze lagen ook altijd met elkaar overhoop.quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:45 schreef Diaan73 het volgende:
Black Slashiequote:
never meet your heroesquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:45 schreef Diaan73 het volgende:
Zelfde geldt voor Irene Moors. Wat een kenau is dat...quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:45 schreef Diaan73 het volgende:
Het klopt wel wat je zegt....quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Iedereen die ik ken die hem ooit heeft ontmoet vond het echt een eikel eerste klas.
Met 'iedereen' bedoel ik 2 mensen maar goed, iedereen dus.
Altijd blijven lache!quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:45 schreef Diaan73 het volgende:
Misschien had ie zijn forum account wel gehackedquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:45 schreef Diaan73 het volgende:
Dat is inderdaad vervelend. Maar als je al tientallen jaren kinderprogramma's maakt en door het land toert als clown, kun je toch geen kinderhater zijn.quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:45 schreef Diaan73 het volgende:
Bassie is in het echt wel een klootzakje, ja, tegenwoordig ook zo'n bejaarde zeurquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:45 schreef Diaan73 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |