Nachtmerries!quote:
quote:
het is helaas niet elke TS gegeven om een goeie TT te verzinnenquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:44 schreef essnhills het volgende:
En dan niet eens iets met 'lekkere bassielijn in de TT doen'
It wasn't mequote:Op vrijdag 29 december 2017 22:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Tijd geleden dat Diaan bij mij op de bank zat trouwens
*vinktquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Tijd geleden dat Diaan bij mij op de bank zat trouwens
Dit vind ik oprecht een best rustgevend nummer. Pokemon is leuk maar staat me te hoog.quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh lol, serieus? Bassie en Adriaan?en dan klagen sommigen over Pokemon
Dit is echt vreselijk inderdaad.quote:
Gelukkig zoek ik graag ruzie met TSen.quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
het is helaas niet elke TS gegeven om een goeie TT te verzinnen
Ah, die gooi ik altijd door elkaar.quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, dit is van The Exorcist
quote:
En modjes kunnen het ook niet aanpassen natuurlijkquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
het is helaas niet elke TS gegeven om een goeie TT te verzinnen
Die waren genotquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:44 schreef Isorden het volgende:
[..]
Heb zowel de reis door europa en die door amerika nog helemaal op mn ext. harde schijf staan
Niemand die hierop hapt?quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:44 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik vind overigens de cover van Muse hiervan ook wel fijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heeft die kkat al gedaanquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
En modjes kunnen het ook niet aanpassen natuurlijk
quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:43 schreef MTheBassman het volgende:
Man, wat was Bassie en Adriaan toch een heerlijke serie. Misschien wel de beste serie die ik keek als kind![]()
![]()
DROMMELS DROMMELS EN NOG EENS DROMMELS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |