Meestal met Zeeuwse muziek zekerquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:17 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet wel dat uit die speakers soms complete schijt kan komen.
quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont gaat nog eens een poging doen om een SMS op TV te krijgen
Oh valt me meequote:Op vrijdag 29 december 2017 22:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, god nee, dat is muzikaal eh... muurverf drogen?
Een vorige was al voorbij gekomen, maar die was prive... dus die ga ik hier niet delenquote:
Ik ben natuurlijk de leukste Ierquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat er minder leuke Ieren zijn.
Net als dat ik me niet kan voorstellen dat er leuke Fransen zijn.
Oke, nu wel een sappige dan.quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Een vorige was al voorbij gekomen, maar die was prive... dus die ga ik hier niet delen
je gaat m vandaag niet horen, kan ik je vertellenquote:
Heel af en toe ja. Ook iets met koud en spel soms.quote:
Dat is een mooie samenvatting.quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:19 schreef Persefoneia het volgende:
Dit is muziek wat ik nooit draai maar in deze week spring ik er op los.![]()
Niet helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:15 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Elk land heeft arrogante mensen en leuke mensen. Die stereotypes zijn gewoon allemaal dikke onzin. Een nationaliteit bepaalt je persoonlijkheid nauwelijks.
waarom zeg je dat dan hierquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Een vorige was al voorbij gekomen, maar die was prive... dus die ga ik hier niet delen
Met dank aan de NSquote:
Fix die dan eensquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:07 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat is van de Godin, waar jij als een koning mee op de foto staat
Hallelujahquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
dit was wel de beste van de Quo.
Dit staat hoogsowieso heb ik het gevoel 1 Cohen notering ergens gemist te hebben
Dit is zeker niet zijn beste neequote:
Ohja, het was de NSquote:
die duurt nog wel effe, net als suzanne en so long marianne. hopelijk niet in de nacht.quote:
Dat ga ik niet verklappen, makker. Ik ga naar hopelijk het definitieve einde van het tijdperk Taylor kijken.quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
die duurt nog wel effe, net als suzanne en so long marianne. hopelijk niet in de nacht.
Ik zit op de bank met mijn kattenquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |