Ik zet 5 euro op Adelequote:Op vrijdag 29 december 2017 22:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Je merkt het wel aan mijn reactie. Ik zal daar de term 'muzikaal granol' neerzetten.
Elk land heeft arrogante mensen en leuke mensen. Die stereotypes zijn gewoon allemaal dikke onzin. Een nationaliteit bepaalt je persoonlijkheid nauwelijks.quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:15 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik ken hele leuke Fransen en minder leuke. Zelfde voor Ieren en Nederlanders. En de rest van de wereld.
weet ik veel... kijk even op je feesboekquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zometeen I Want You van Costello dus?
Jaa Cee heeft m gespoildquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
weet ik veel... kijk even op je feesboek
Plagiaat...kwam er 3 dagen gelden al meequote:Op vrijdag 29 december 2017 22:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Geen idee, maar bij dezen claim ik de term.
Nee, god nee, dat is muzikaal eh... muurverf drogen?quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zometeen I Want You van Costello dus?
Jaquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:16 schreef MTheBassman het volgende:
Deze groovet ook echt zo lekker he
quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:16 schreef MTheBassman het volgende:
Deze groovet ook echt zo lekker he
quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:16 schreef alopio het volgende:
[..]
Plagiaat...kwam er 3 dagen gelden al mee
Geen idee, ik weet wel dat uit die speakers soms complete schijt kan komen.quote:
quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont gaat nog eens een poging doen om een SMS op TV te krijgen
Mja, tsja, hij vond die huldiging ook enorm ongemakkelijk. Op zich siert dat hem, maar hij zal ermee moeten leren leven dat hij nu een beroemdheid is.quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als ik hem ooit tegenkom zal ik zeker vertellen over DecoAoreste van het fok forum.
Maar zonder grappen, volgens mij vindt hij dit soort dingen oprecht afgrijselijk.Wat niet weet, wat niet deert, maar toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |