en dan zijn Parijzenaren nog wel de ergste...quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:12 schreef Kyran het volgende:
[..]
Net weekend Parijs gehad. Ik vond Fransen dus echt meevallen. Na zoveel negatieve verhalen had ik mij op het ergste ingesteld denk ik
Welke dan?quote:
Ja, blijkbaar mogen nummers meerdere malen in de lijst staanquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze hadden we toch al gehoord?
Ja, leuk, dat bedoelde ikquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:14 schreef Zorro het volgende:
Ah daar is dat liedje van Status Quo weer.
Als ik hem ooit tegenkom zal ik zeker vertellen over DecoAoreste van het fok forum.quote:
Ik ken hele leuke Fransen en minder leuke. Zelfde voor Ieren en Nederlanders. En de rest van de wereld.quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:13 schreef Cee het volgende:
Ik wil ook niet iedereen over 1 kam scheren, maar Fransen zijn echt kut.
Is die nieuw?quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Je merkt het wel aan mijn reactie. Ik zal daar de term 'muzikaal granol' neerzetten.
wij gaan al jaren naar Frankrijk op vakantie en ik heb mijn mening totaal aangepast. Fransen zijnquote:
Ik kan me niet voorstellen dat er minder leuke Ieren zijn.quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:15 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik ken hele leuke Fransen en minder leuke. Zelfde voor Ieren en Nederlanders. En de rest van de wereld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |