Ditquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:12 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dit dus. Het is gewoon een heerlijk iconisch nummer en dat respecteer ik zeer, dan is je invloed wel heel groot geweest
*vinktquote:
quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:12 schreef Fred_B het volgende:
Eindelijk weer 1 waar ik op gestemd heb
Volgens mij vallen ze best wel mee hoor, in Parijs zijn ze misschien wat arrgoanter maar dat heb je in zowat elke hoofdstadquote:
Ik denk dat hij last krijgt van acute diarree.quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Tom zou last krijgen van plaatsvervangende schaamte als hij dit ooit hoort.
ben je de laatste jaren vaak in Frankrijk geweest?quote:
Ga jij het hem vertellen?quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Tom zou last krijgen van plaatsvervangende schaamte als hij dit ooit hoort.
Klinkt als Olav Mol.quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:12 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dit begint ondertussen wel een beetje afgezaagd te worden.
die draaien we aankomende juli maand weerquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:12 schreef Isorden het volgende:
Over frankrijk gesproken...
Waar is Get to France?
Ja, dan noem je ook wat.quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:12 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Volgens mij vallen ze best wel mee hoor, in Parijs zijn ze misschien wat arrgoanter maar dat heb je in zowat elke hoofdstadKijk maar naar onze eigen hoofdstad
Dat is het toppunt ja.....quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:12 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Volgens mij vallen ze best wel mee hoor, in Parijs zijn ze misschien wat arrgoanter maar dat heb je in zowat elke hoofdstadKijk maar naar onze eigen hoofdstad
Je bent me voorquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Roll over
lay down
and let me in
#metoo
Ja. Ik moet daar vaak genoeg heen.quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
ben je de laatste jaren vaak in Frankrijk geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |