quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wil hierbij even zeggen dat Milord van Edith Piaf een van de beste liedjes ooit is
Oeeeee hij zei Aidsquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Je mag geen aids meer zeggen
Dat vergeet ik staidsquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Je mag geen aids meer zeggen
Dit dus. Het is gewoon een heerlijk iconisch nummer en dat respecteer ik zeer, dan is je invloed wel heel groot geweestquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:10 schreef nozem het volgende:
Als je een liedje kan schrijven dat wereldwijd alle voetbalsupporters meeschreeuwen dan heb je onmiskenbaar bepaalde kwaliteiten. En dan ben ik zeker geen Queen fanboy.
Ik had niet verwacht nog ooit een liedje van voor 1965 hoog in mijn lijstjes te plaatsen, maar het is gebeurdquote:
Tom zou last krijgen van plaatsvervangende schaamte als hij dit ooit hoort.quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:11 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Goed gelezen
Nou ja niet echt een artikel eigenlijk, de voorpaginafoto. Met Tom met de Trofeo in zijn handen.
Jawel, zometeen.quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:12 schreef TheVulture het volgende:
Er zit bijna geen kutplaat meer tussen he... Edith
Net weekend Parijs gehad. Ik vond Fransen dus echt meevallen. Na zoveel negatieve verhalen had ik mij op het ergste ingesteld denk ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |